HCC og vis nummer med ISDN TA ??.
Fra : X

Dato : 05-03-01 16:35

Hej NG , er der andre end mig der har problemer med en HCC tlf der ikke
viser A-nummer præsentation når den er tilsluttet en ISDN EICON DIVA -TA på
analog udgangen . Findes der en løsning på dette problem ??. Alle andre
nummerviser virker fint på denne isdn modem.

mvh Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-03-01 17:51

"X" <xx@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG , er der andre end mig der har problemer med en HCC tlf der ikke
> viser A-nummer præsentation når den er tilsluttet en ISDN EICON DIVA -TA

> analog udgangen . Findes der en løsning på dette problem ??.

Ja, det er HCC'en der er exceptionel følsom.
Derimod virker HCC'en fint på Lasat Speed II
På Diva fungere den bedst på 24 volts-versionen med firmware ældre end 2.0

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jokeren

Dato : 07-03-01 18:39

Hej Martin

Jeg har et Lasat sppedII som tele DK anbefalende mig til vis nummer på HCC
men det virker ikke hvad program vers. bruger du på HCC`en og på Lasaten

Med venlig hilsen

Johnny

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:980g4h$b6e$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-01 18:48

"Jokeren" <smart@teens.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et Lasat sppedII som tele DK anbefalende mig til vis nummer på HCC
> men det virker ikke hvad program vers. bruger du på HCC`en og på Lasaten

Jeg bruger ikke nogen af delene har bare hørt at dem der har haft problemer
med divaen har fået det til at fungere med Lasat.

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-03-01 22:49

X <xx@email.dk> wrote:

> [...]
> analog udgangen . Findes der en løsning på dette problem ??. Alle andre
> nummerviser virker fint på denne isdn modem.

Min HCC viser ikke vis-nummer, men fungerer dog som automatisk
telefonsvarer.

Derimod viser min isdn-telefon nummeret på alle opkald - også dem der
/er/ besvaret fra en af mine fire analoge telefoner [sovebærelse,
dagligstue, køkken og badeværelse]. Så forbindelsen analog/isdn fungerer
ikke perfekt [det er heller ikke muligt at omstille].
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-03-01 23:14

"Per Erik Ronne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse
> Derimod viser min isdn-telefon nummeret på alle opkald - også dem der
> /er/ besvaret fra en af mine fire analoge telefoner

Klart. En ISDN terminal har ikke en chance for at vide om en anden terminal
har taget kaldet.