Phoebe fra Heksene fra Warren manor...
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-12-02 23:07

.... spilles af...?

// Troels

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-12-02 23:11

Troels Plougmann Olsen skrev:

> ... spilles af...?

Alyssa Milano - mmmmh.

--
Mvh. Peter
"Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!"

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-12-02 23:13

> Alyssa Milano - mmmmh.

Jeg tænkte lige det samme ;) Hun er lækker!

// Troels

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-12-02 08:57

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Alyssa Milano - mmmmh.

Hun er så meget guf at man tror det er løgn.....

> Mvh. Peter

Lars B

Fra : Kent

Dato : 12-12-02 11:14

> Hun er så meget guf at man tror det er løgn.....

Ja,- & NU er hun forlovet med Justin Timberlake,....-Britney's X-Boy-Friend.
Så RelaX drenge....

MvH,
Sandra

Fra : B.Ikkala

Dato : 12-12-02 12:56

Thu, 12 Dec 2002 11:14:24, "Kent" <kent_Hansen@mail.dk>

>Ja,- & NU er hun forlovet med Justin Timberlake,....-Britney's X-Boy-Friend.
>Så RelaX drenge....

Ih, nå da ... som om de havde en chance hvis hun ikke var

www.DVD-Basen.dk : Mere end 67000 anmeldelser af over 27000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen

Fra : rondo

Dato : 12-12-02 22:28

"Kent" <kent_Hansen@mail.dk> wrote in

> Ja,- & NU er hun forlovet med Justin Timberlake,....-Britney's
> X-Boy-Friend. Så RelaX drenge....
>
> MvH,
> Sandra

Jeg har altid ment, at man er en dårlig fugl, hvis ikke man kan vippe en
anden af pinden....

rondo
_______________________
I'm the captain on this ship.....
and I've my wife's permission to say so

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-12-02 15:30

Lars Jensen wrote:

> Hun er så meget guf at man tror det er løgn.....

Julian McMahon er nu heller ikke sådan at kimse af.... yum yum.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Peter Kaas

Dato : 13-12-02 03:03

Rose McGowan er nu heller ikke at kimse af!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-12-02 11:34

Hvis vi nu taler TV-serier sån generelt så er der altså ikke nogen der er
dejligere end Tiffany-Amber Thiessen

sniper_Nolight

Fra : rhexis

Dato : 13-12-02 14:34

"sniper_Nolight" <noone@hotmail.com> wrote in message

> Hvis vi nu taler TV-serier sån generelt så er der altså ikke nogen
> der er dejligere end Tiffany-Amber Thiessen

Subscribe!

Desværre sidder hun vist stadigvæk fast i tåbelige tv-serier:
http://us.imdb.com/Title?0320000

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/

Fra : Morten B. Kjær

Dato : 14-12-02 15:39

> ... spilles af...?

Alyssa Milano som sagt, og hvis du vil se lidt på hendes tidligere og lidt
mere vovede værker vil jeg foreslå Embrace Of The Vampire (1995)

http://us.imdb.com/Title?0109723

Ikke nogen stor film, men for en Alyssa i Eva-kostume er den det værd!

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 14-12-02 16:59

> Alyssa Milano som sagt, og hvis du vil se lidt på hendes tidligere og lidt
> mere vovede værker vil jeg foreslå Embrace Of The Vampire (1995)

Yeah kender den =) hun er SÅ dejlig =)

// Troels