Julekalender spørgsmål
Fra : Anders Trolle

Dato : 11-12-02 22:55

En af mine venner har lavet en julequiz, som jeg naturligvis ikke kan
undlade at have alle rigtige i, men eet spørgsmål plager mig:

Hvad er tilsyneladende juleredaktør Wormsens kæreste eje?

Jeg er helt på bar bund, kan nogen hjælpe?

/Anders

Fra : Heidi

Dato : 12-12-02 06:33

Anders Trolle wrote:
> [...]
> eet spørgsmål plager mig:
>
> Hvad er tilsyneladende juleredaktør Wormsens kæreste eje?
>
> Jeg er helt på bar bund, kan nogen hjælpe?

Det ville nok hjælpe lidt hvis du skrev hvilken julekalender
det drejer sig om.
Men det skulle vel ikke være Canal Wild Card, hvor han vist
hedder Regner Worm?
I så tilfælde ville jeg nok gætte på en saks.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-12-02 13:03

"Heidi" <no-spam@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

At snyde i en julequiz... tsk tsk tsk, hvor dybt kan man synke.

/jim