ubåd's film ?
Fra : JokeSten

Dato : 11-12-02 22:31

hi
Hvilke nogle gode ubåds film findes der ? (Das Boot er naturligvis den
bedste :).. Kan selv kun komme på 3. Hvad må jeg se ?

Das Boot
U571
Jagten på Røde oktober

takker
JokeSten

Fra : Klaus Jensen

Dato : 11-12-02 22:43

"JokeSten" <xxx@xxx.xx> wrote in message
> Hvilke nogle gode ubåds film findes der ? (Das Boot er naturligvis den
> bedste :).. Kan selv kun komme på 3. Hvad må jeg se ?
> [...]

Yellow Submarine og Sænk Periskopet (som jeg ikke kan huske originaltitel
på).

Fra : Taba

Dato : 11-12-02 22:49

> Yellow Submarine og Sænk Periskopet (som jeg ikke kan huske originaltitel
> på).

Down Periscope:
http://us.imdb.com/Title?0116130

//Taba

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-12-02 22:49

Klaus Jensen skrev:

> Yellow Submarine og Sænk Periskopet (som jeg ikke kan huske
> originaltitel på).

Hed den ikke Down Periscope - den med Kelsey Grammer? Den var vist ikke
værd at spilde tid på.

--
Mvh. Peter
"Don't let Krusty's death get you down, boy. People die all the time.

Fra : Klaus Jensen

Dato : 11-12-02 22:53

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> Hed den ikke Down Periscope - den med Kelsey Grammer? Den var vist ikke
> værd at spilde tid på.

Du har ret - og du har ret. ;)

- Klaus

Fra : Ally

Dato : 11-12-02 23:37

On Wed, 11 Dec 2002 22:48:54 +0100, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>Hed den ikke Down Periscope - den med Kelsey Grammer? Den var vist ikke
>værd at spilde tid på.

Arh, jeg synes faktisk, det er den type film, der er god at have
kørende i baggrunden, når man laver noget andet. Enten det, eller også
har jeg ikke noget liv

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : John Sahl

Dato : 14-12-02 23:28

Ally wrote:
> Arh, jeg synes faktisk, det er den type film, der er god at have
> kørende i baggrunden, når man laver noget andet. Enten det, eller også
> har jeg ikke noget liv

Du har ikke noget liv

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Ally

Dato : 14-12-02 23:39

On Sat, 14 Dec 2002 23:27:51 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Du har ikke noget liv

I betragtning af, at en af mine favorit-baggrunds-film er "McHale's
Navy" med Tom Arnold, og førnævnte på en andenplads, så er jeg
tilbøjelig til at give dig ret

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Taba

Dato : 11-12-02 22:52

> Hvilke nogle gode ubåds film findes der ? (Das Boot er naturligvis den
> bedste :).. Kan selv kun komme på 3. Hvad må jeg se ?

> [...]

Du har nævnt de bedste, men du mangler lige "Fjenden i Dybet"
(http://us.imdb.com/Title?0112740) som er kanon IMO og "K-19: The
Widowmaker" som er ok IMO, men heller ikke mere

//Taba

Fra : JokeSten

Dato : 11-12-02 22:58

<snip>

> Du har nævnt de bedste, men du mangler lige "Fjenden i Dybet"
> (http://us.imdb.com/Title?0112740) som er kanon IMO og "K-19: The
> Widowmaker" som er ok IMO, men heller ikke mere

Crimson Tide har jeg desvære set... Og jepz den er god. K-19 har jeg ikke
set meeeeeeeeen den må vel snart komme på DVD .. Så tak :)

JokeSten

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-12-02 23:32

"JokeSten" <xxx@xxx.xx> skrev i en meddelelse
> hi
> Hvilke nogle gode ubåds film findes der ? (Das Boot er naturligvis den
> bedste :).. Kan selv kun komme på 3. Hvad må jeg se ?

Måske ikke ligefrem titler du _skal_ se, men de er da ganske gode IMHO:

Run Silent, Run Deep
http://uk.imdb.com/Title?0052151
SOS Nordpolen (Ice Station Zebra)
http://uk.imdb.com/Title?0063121
U-båden der rødmede (Operation Petticoat)
http://uk.imdb.com/Title?0053143

Mvh.

Ole

Fra : Michael Østergaard

Dato : 11-12-02 23:40

Ellers kan der altid findes inspiration på følgende side

http://www.uboat.net/special/movies/

Michael

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-12-02 08:26

"JokeSten" <xxx@xxx.xx> escribió en el mensaje
> hi
> Hvilke nogle gode ubåds film findes der ? (Das Boot er naturligvis
den
> bedste :).. Kan selv kun komme på 3. Hvad må jeg se ?

"Abyss" er måske ude på et sidespor, men ikke desto mindre er det vel
i store træk en ubådsfilm.