?Købes
Fra : Peet

Dato : 11-12-02 21:13

Er der ikke nogen der har dem og vil sælge dem eller ved hvor man kan købe
dem i Danmark

Scandinavian Airports
Airport 2000 Volume 3
German Airports 3
GB Airports 2001
Gothenburg2001
Budapest Millenium Edition
Rome Fiumicino Intl
Manchester International
German Airports 1
German Airports 2

Peet@ofir.dk

MVH Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-12-02 21:49

In dk.spil.computer, Peet wrote:

> Er der ikke nogen der har dem og vil sælge dem eller ved hvor man kan købe
> dem i Danmark

Hvis det er OT i flysimulator-gruppen, er det det nok også her. Du
skal til markedsgrupperne med det der.

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-12-02 21:55

In dk.spil.computer, Peet wrote:

> Er der ikke nogen der har dem og vil sælge dem eller ved hvor man kan købe
> dem i Danmark

Skulle mit andet indlæg være blevet opfanget af nogen, så glem det.
Det var min fejl, jeg fik beklageligvis ikke sat mig ind i indlægget.

Hvis ikke I aner hvad jeg taler om, så glem det bare :) Tak, og
undskyld forstyrrelsen.

--
Lars Stokholm

Fra : Sjakal