Nogen der har noget xtra vildt man burde p~
Fra : Tutbenne

Dato : 11-12-02 21:13

Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....

Synes det er ved at blive lidt ensformig...

http://www.kandu.dk/

Fra : /Ole

Dato : 11-12-02 21:22

Bungee-jump uden elastik???

/Ole

Fra : Kuruderu

Dato : 12-12-02 00:55

Det har jeg faktisk prøvet... ikke videre nogen stor fornøjelse... og vandet
i havnen var alt for koldt men hvis man har lyst til en lidt anderledes
oplevelse såe...

Kuruderu
--
Don´t confuse luck with skill.

Fra : Groover

Dato : 12-12-02 09:40

Kuruderu <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> schrieb in im Newsbeitrag:
3df7d845$0$35802$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
vandet
> i havnen var alt for koldt men hvis man har lyst til en lidt

For at vi kan foreslå noget nyt, skulle du måske nævne, hvad du allerede har
prøvet, ik ?

Fra : jens

Dato : 11-12-02 23:41

Tigerbalsam på kønsdelene gør det hele for vildt. Chili olie er også godt.
MVH Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-12-02 12:09

"jens" <lysthus@sol.dk> wrote in message

> Tigerbalsam på kønsdelene gør det hele for vildt. Chili olie er også
> godt. MVH Jens

En bedre variant er at skære en habanero (meget, meget mild chili, ligner
lidt en lille gul-orange-rød bøftomat, fåes bl.a. i Føtex og ISO) over, og
så gnide sig med den. Husk, det er de små frø inden i, der mildner chilien,
så det er meget vigtigt, at man ikke fjerne dem først, da det ellers kan
blive lidt for stærkt. God fornøjelse.

--
-Jens B.

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-01-03 19:45

> [...]
> der mildner chilien, så det er meget vigtigt, at man ikke fjerne dem
> først, da det ellers kan blive lidt for stærkt. God fornøjelse.

Øhmmm... Ved tilberedning af en Habañero anbefales handsker for at undgå
brandsår...!

--
If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : John Sahl

Dato : 03-01-03 21:26

H3nrik V! wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
> Øhmmm... Ved tilberedning af en Habañero anbefales handsker for at
> undgå brandsår...!

Jeg tror Jens' sadistiske side "glemte" en smiley i indlægget.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-01-03 13:22

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message

> Jeg tror Jens' sadistiske side "glemte" en smiley i indlægget.

Ups. Den kommer så her:

--
-Jens B.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 13-12-02 04:28

"Tutbenne" <Tutbenne.news@kandu.dk> wrote in message
> Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....
>
> Synes det er ved at blive lidt ensformig...

Sodosadopædonekromasokoprofagisme, som i al sin enkelthed går ud på at slå i
døde dyrebørns efterladte afføring, eller kaste det på sig selv.

Læs mere her:
http://www.monrad-rislund.dk/Faq2.htm#Sodosado

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-02 08:35

"Martin Kristensen" <cruzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse

> Sodosadopædonekromasokoprofagisme, som i al sin enkelthed går ud på at slå
> døde dyrebørns efterladte afføring, eller kaste det på sig selv.

Sådan en fest har jeg osse været til. Det var bare ikke sjovt at skulle med
bus hjem bagefter.

VH jakob