Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
valg?!
Fra : Pingo

Dato : 11-12-02 21:08

Davs..

Hvis jeg skulle købe et dital kamera.. Hvilken mærke er godt osv.. bedst til
pris....

Ville værer fedt med lidt hjælp..

hygge

Fra : Lars

Dato : 11-12-02 21:45

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message
> Davs..
>
> Hvis jeg skulle købe et dital kamera.. Hvilken mærke er godt osv.. bedst
> [...]

Hej
Hvis valget blot var det bedste kamerahus - så ville jeg købe en Canon EOS
1Ds...prisen er endnu ukendt
SAVL!!!!

For at blive realistisk en Canon EOS D60'er til ca. 18.000 Dkr. eller det
jeg har nu - en Canon EOS D30.

Mvh

Lars

Fra : max

Dato : 11-12-02 22:26

> [...]
> SAVL!!!!
>
> For at blive realistisk en Canon EOS D60'er til ca. 18.000 Dkr. eller det

Er det ikke noget med 70-80.000 kr.. for 1Ds.. Men vent lidt det kan ikke
vare længe, så kommer Nikon med en D2x den blir endnu bedre... max

Fra : Lars

Dato : 11-12-02 22:44

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
EOS

> Er det ikke noget med 70-80.000 kr.. for 1Ds.. Men vent lidt det kan ikke
> vare længe, så kommer Nikon med en D2x den blir endnu bedre... max

Hej

Jeg har hørt 65.000 Dkr. i DK - og ca. 45-50.000 Dkr. i Tyskland.....men..
lad os se.....

Nikon - Tjá - lad os nu ikke starte en religionskrig.:))

Mvh

Lars

Fra : Niklas

Dato : 12-12-02 00:16

"Pingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:yWMJ9.64128$HU.4855451@news010.worldonline.dk...
> Davs..
>
> Hvis jeg skulle købe et dital kamera.. Hvilken mærke er godt osv.. bedst til
> [...]
Hasselblad................med digitalt bagstykke.

Venligst

Niklas

Fra : Alex W

Dato : 12-12-02 00:22

Hasselblad................med digitalt bagstykke.

Hvad skal du bruge kameraet til ???

/Alex W

Fra : Lars

Dato : 12-12-02 05:45

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> wrote in message

> "Pingo" <mute@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hasselblad................med digitalt bagstykke.
>
> Venligst
>
> Niklas

OK! SALV.! HELT KLART!
Lars

Fra : tc

Dato : 12-12-02 11:47

Pingo wrote:

Pingo, det de andre prøver at sige på deres egen sarkastiske måde er :
Du bliver nød til at fortælle os hvad du skal bruge kamera'et til og
hvad din økonomiske ramme er, hvis vi skal kunne hjælpe dig.

Du vil helt sikkert kunne stille et mere kvalificeret spørgsmål hvis du
læse lidt rundt på nettet først:
http://www.dpreview.com er et godt sted at starte, men du kan også bare
læse lidt tilbage i denne gruppe, hvor alle mulige afskygninger af dit
spørgsmål er besvaret et par tusinde gang...

--
TC http://www.pbase.com/tc

Fra : Pingo

Dato : 14-12-02 21:23

Jamen jeg havde regnet med at tage billeder af famillie og venner... sikkert
også ferie billeder... havde regnet med at det skulle ligge på en
prisklasse mellem.: 2000-3500..

hygge igen..