Horsensband - Black Book Members?
Fra : - A

Dato : 11-12-02 20:48

Der er garanteret en herinde der er fra Horsens, ikk´?

Okay, så kender du måske noget til et lokalt band der hedder noget á
la Black Book Members - de skal vist være opvarmning for Hatesphere i
Aalborg d. 25.01.03

Så lad mig endelig høre hvad du ved.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Max

Dato : 11-12-02 21:13

Hej Andreas

> Der er garanteret en herinde der er fra Horsens, ikk´?

Selvfølgelig er der det.

> Okay, så kender du måske noget til et lokalt band der hedder noget á
> la Black Book Members - de skal vist være opvarmning for Hatesphere i
> Aalborg d. 25.01.03
>
> Så lad mig endelig høre hvad du ved.

Jeg ved ingenting, kender ikke gruppen, men hvis du ikke får andre svar,
så kan jeg nok finde ud af noget for dig.

Så skriv til mig.

Mvh Max

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-12-02 08:31

"- A" <no@way.net> skrev i en meddelelse
> Der er garanteret en herinde der er fra Horsens, ikk´?

Jo da :)

> Okay, så kender du måske noget til et lokalt band der hedder noget á
> la Black Book Members - de skal vist være opvarmning for Hatesphere i
> Aalborg d. 25.01.03
>
> Så lad mig endelig høre hvad du ved.

Ikke en pind, lige som Max.... hvilken stil spiller de?

> Med Venlig Hilsen - Best Regards
> Andreas

Lars B

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 12-12-02 13:42

Er ligeledes fra Horsens, men har heller ikke hørt om dem.

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 12-12-02 15:26

In news:ue5fvukatm65oq3p4bitlaida9b06odj4o@4ax.com,
- A <no@way.net> typed:

jo

Næh

Hvilken slags musik spiller de?

Holder de en koncert i Horsens-området før den nævnte koncert?

Hilsen/Best regards
Rasmus Hauge
www.8700unlock.dk
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : - A

Dato : 12-12-02 17:19

On Thu, 12 Dec 2002 15:26:26 +0100, "Rasmus Hauge Hansen"
<hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote:

>In news:ue5fvukatm65oq3p4bitlaida9b06odj4o@4ax.com,
>- A <no@way.net> typed:

<.......>

>Hvilken slags musik spiller de?

Well, jeg ved at de er et coverband men ikke hvem de kopierer. Men
stilen burde passe nogenlunde til Hatesphere som er rimelig tung death
metal.

>Holder de en koncert i Horsens-området før den nævnte koncert?
Hatesphere gør - 7/02 på Kulisselageret men det er med Mnemic som
support.

Det er egentlig ret mystign - måske jeg skulle gribe fat i min kilde
og ryste ham lidt

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 12-12-02 17:47

Andreas jeg har virkelig aldrig hørt om det band, er du sikker på at de er
fra Horsens ??

BonZo

Fra : - A

Dato : 12-12-02 18:32

On Thu, 12 Dec 2002 17:46:49 +0100, "Claus \"BonZo\" Jakobsen"
<bonzo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Andreas jeg har virkelig aldrig hørt om det band, er du sikker på at de er
>fra Horsens ??
>
>BonZo

Jeg er p.t ikke sikker på en hujende fis - den information jeg
besidder er noget jeg har fået tilsendt pr.mail og ikke selv tilegnet
mig.

Men jeg skal lige prikke lidt til ham der sendte den, og høre om ikke
han har misforstået et eller andet

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 12-12-02 18:40

Lad os lige vide hvordan det ender................

Fra : - A

Dato : 14-12-02 13:28

On Thu, 12 Dec 2002 18:39:48 +0100, "Claus \"BonZo\" Jakobsen"
<bonzo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Lad os lige vide hvordan det ender................

Nuvel, jeg kom lidt nemmere en opklaring af sagen.

Der findes et band der hedder Black Book Members, men de er ikke fra
Horsens - derimod Hedensted og det gør vel en vis forskel.

Og nu er der så kun at vente til 25/01, når Hatesphere kommer til byen
-så må jeg jo kigge på det "mystiske" band.

God Weekend og alt det der...............

Fra : Max

Dato : 14-12-02 12:10

Hej

Black Book Members er et band fra Hedensted, altså ikke
lige Horsens, men i nærheden.

Mvh Max

Fra : Jesper Barrit

Dato : 12-12-02 18:08

- A wrote:
> [...]
>
> Okay, så kender du måske noget til et lokalt band der hedder noget á
> la Black Book Members - de skal vist være opvarmning for Hatesphere i

Hmmm ... Kunne du måske mene Black Balloon :

http://www.blackballoon.dk/

Mvh Jesper Barrit

Fra : moebious

Dato : 16-12-02 16:46

nej, det er black book members der menes...
de spillede på café koks d. 25 oktober til amatøraften...
de vandt ikke... og det var bestemt ikke uden grund.
de prøvede at virke meget undergrunds metal-agtige, med
langt hår og både en kvindelig og mandlig vokal... resultatet
lød mere som en smølf og en hvalros end metal...
derudover var det mega urytmisk og faktisk var det kun det
ekstranummer de spillede, som var ok...

/morten kejser