MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problmer med opstarten i XP
Fra : Dennis

Dato : 11-12-02 20:37

Jeg har før skrevet angående at min computer nogen gange starter op og så
"fryser" den inde på skrivebordet uden mulighed for at komme videre. Der var
flere som foreslog at sætte den til at føre en bootlog på maskinen for på
den måde at prøve at se hvad der er galt.

Det er sket nu, men da den er temmelig lang har jeg lagt den ind på en side
og så ville jeg høre om der var nogen som kunne fortælle hvad der evt kunne
være galt.

Linket er:
http://hjem.wanadoo.dk/~wan60831/bootlog/dette_kom_fra_via_min_bootlog.htm

På forhånd mange tak

Dennis

Fra : John

Dato : 11-12-02 22:07

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
side
> og så ville jeg høre om der var nogen som kunne fortælle hvad der evt

Tjae, det sidste der blev indlæst, var driveren "kmixer.sys". Sikkert ét
eller andet du har installeret i forbindelse med dit lydkort?
--
MVH
John K Hansen

Fra : Dennis

Dato : 13-12-02 19:24

> Tjae, det sidste der blev indlæst, var driveren "kmixer.sys". Sikkert ét
> eller andet du har installeret i forbindelse med dit lydkort?

Jeg mindes ikke at have installeret noget ekstra til mit lydkort. Hvad kan
jeg gøre? Skal jeg fjerne mit lydkort også prøve at installere det igen?

Dennis