Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DC 4800
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 11-12-02 20:07

Hej i Gruppen.
Jeg har et kamera, Kodak DC 4800 Digital, som har virket upåklageligt
hidtil. Men det
er forbi nu.
Jeg kan ikke få billederne ind i computeren. Før har den selv poppet op med
en boks hvor der kunne klikkes og billederne vises. Men ikke mere, den boks
kommer ikke, der bliver som sædvanlig en ny harddisk der viser kameraet, men
den skriver at disken ikke er formateret om det skal gøres nu. Før var der
en ikon med et foto, nu er der et med en harddisk. Er der nogen er ved noget
om det, nogen der har et lign kamera.
Gunnar

Fra : WebCat

Dato : 11-12-02 21:04

Du har tilsyneladende 2 fejl.

1. Fejl på kortet. Kør en skandisk på kortet, og tøm kortet. Når kortet er
tomt skal du formatere det i kameraet. (Hukommelses kort bør formaters med
jævne mellemrum)

2. Der er sket ændringer på din computer der gør at den ikke autodetecter
kameraet, Geninstaler softwaren.

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 11-12-02 22:09

> [...]
> jævne mellemrum)
>
> 2. Der er sket ændringer på din computer der gør at den ikke autodetecter
Hej
Jeg har prøvet at køre scandisk uden det har hjulpet noget, jeg har også
prøvet et andet kort.
Det med computeren har jeg overvejet, jeg har i dag slettet alt hvad der
hedder Kodak,
derefter installeret igen, og fået nøjagtig den samme melding. Jeg har for
at finde ud af noget
besøgt en bekendt og Installeret hos ham, og der er billederne fine, så det
må være noget på min computer.
Gunnar