3310 og Megafona
Fra : Pia & Michael Robdru~

Dato : 05-03-01 15:57

I lørdags købte jeg to 3310 telefoner i Megafona.
Jeg spurgte om prisen på dem og hvad abonnement jeg skulle have for at få
telefonen billigst muligt, da jeg har et alm TeleDK i forvejen og ville
bruge det gamle simkort. På listen var billigste pris vist 899,- med abo og
omkring det dobbelte for telefonen uden abo.

Men den flinke Fona mand sagde at jeg da bare kunne overflytte mine
abonnementer til de nye telefoner uden merpris - dvs at jeg kunne købe dem
til 899,- pr stk.
Er det virkeligt sandt at man kan det ? Det svarer vel egenlig til at jeg
har købt dem uden abo ??

Mvh Pia

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-01 16:16

Pia & Michael Robdrup skrev:

>Er det virkeligt sandt at man kan det ?

Det kan man med nogle operatører, ja. Mener bl.a. at man kunne (kan?)
det hos Sonofon.

Ellers kan man jo opsige sit gamle ab., og oprette et nyt (og hæfte i
6 mdr). Det får man bare et nyt telefonnummer ud af. Det er
selvfølgelig usmart. Men tænk på, at operatørerne hellere vil blive
ved med at have dig som kunde (ved at give dig dette tilbud), end
have, at du smutter over til en konkurrent, da du kan få samme tilbud.
Ved denne mulighed beholder du blot dit nummer, og de beholder dig som
kunde. Alle er glade :)
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : John R. Jensen

Dato : 05-03-01 17:34

> Ellers kan man jo opsige sit gamle ab., og oprette et nyt (og hæfte i
> 6 mdr). Det får man bare et nyt telefonnummer ud af.

Man binder sig i 6 måneder uanset om du opretter nyt abonnement eller får
det gamle overdraget. Sådan er det hos Sonofon. Jeg købte min N3310 på denne
måde i december. Den er dog låst til Sonofons net, men det er jo ikke noget
problem i mit tilfælde...

For Sonofon gælder det vist at man kan lave dette nummer, hver gang der er
gået 6 måneder.

Jeg har 2 telefoner med Sonofut abonnement. Jeg får ca. hvert halve år et
tilbud om at købe ny telefon, "til samme fordelagtig pris, som nye
abonnenter" som de skriver.

Præcist hvordan det forgår med TDM /TDC Mobil ved jeg af gode grunde ikke,
da jeg ikke har et sådan abonnement.
--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-01 17:53

John R. Jensen skrev:

>Jeg har 2 telefoner med Sonofut abonnement. Jeg får ca. hvert halve år et
>tilbud om at købe ny telefon, "til samme fordelagtig pris, som nye
>abonnenter" som de skriver.

Sonofon Variant?

Hehe, det er åbenbart kun et tilbud de sender ud til dem der ringer
meget. Jeg havde selv Variant, og brugte det næsten ikke. Jeg fik ikke
noget tilbud :)

Fra : John R. Jensen

Dato : 05-03-01 17:52

"> Sonofon Variant?
Jepper ! på den ene, og alm. på den anden...

> Hehe, det er åbenbart kun et tilbud de sender ud til dem der ringer
> meget. Jeg havde selv Variant, og brugte det næsten ikke. Jeg fik ikke
> noget tilbud :)

Havde du den i mere end 6-8 måneder ???

Ok, de skriver godt nok i brevet jeg er en god kunde, de gerne vil gøre lidt
ekstra for - eller noget i den stil....

Jeg har også været kunde i lidt over 7 år. det betyder måske også noget.

> http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Er det din side ? Hvis det er hvorfor kan man så ikke længere sende 160 tegn
??? det var ellers lige så godt !!!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-01 18:07

John R. Jensen skrev:

>Havde du den i mere end 6-8 måneder ???

Nah, det var faktisk kun præcis 6 mdr...

>Er det din side ? Hvis det er hvorfor kan man så ikke længere sende 160 tegn
>??? det var ellers lige så godt !!!!

Ja... Det er fordi der desværre indsættes en reklame til sidst i
indlægget... det kan jeg ikke gøre noget ved mere...

Fra : John R. Jensen

Dato : 05-03-01 18:14

> Ja... Det er fordi der desværre indsættes en reklame til sidst i
> indlægget... det kan jeg ikke gøre noget ved mere...

Det er sku lidt surt, hva.. Nå men der kan da sendes 11 tegn mere end hos
Mobilix, det er da også noget....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-01 18:30

John R. Jensen skrev:

>Det er sku lidt surt, hva.. Nå men der kan da sendes 11 tegn mere end hos
>Mobilix, det er da også noget....

Ja... og forhåbentlig får jeg bikset en telefonbog sammen på et
tidspunkt... har bare ikke så meget tid til det lige nu...