MS Windows
briani 27239
Ang. Ikonet MY CAMERA
Fra : Boie

Dato : 11-12-02 19:00

Jeg har et problem med Ikonet MY CAMERA som ligger i Denne Computer, det
blev i tidernes morgen installeret med et Olympus digital kamera, jeg tror
det hed C-2100/C el. 3000/C, jeg har et andet Olympus kamera nu og det er
Camedia C-1 Zoom og det har placeret et ikon der hedder Ikke-permanent disk.
Mit problem er flg: Hvordan får jeg fjernet driveren til mit gamle camera
som jeg ikke har mere, jeg har næsten været alle steder i maskinen, så min
sidste løsning er mulivis reg-edit men der må da være en anden mulighed.
Hvis jeg går ind i Denne Computer folderen og åbner folderen My Camera, går
op til hjælp kan jeg se et punkt der hedder My Camera og efter have klikket
på det, står følgende:

Software version 1.2.0.32
Firmware version Ingen oplysninger
Stream Driver 1.1.0.6
ComLib.DLL .0013S13

Det er alt jeg kan finde, + 2 filer der hedder ComLib.DDL men dem tør jeg
sku ikke fjerne.

Jeg håber der er nogen der har haft et lign. kamera og som evt. kan hjælpe
mig.

På forhånd tak www.boie.dk

Fra : Lars

Dato : 11-12-02 20:22

> Jeg håber der er nogen der har haft et lign. kamera og som evt. kan hjælpe
> mig.

Har du kigget i enhedshåndtering??

Der burde det jo være...

MVH