TDC sender gavecheck til tidligere mobilku~
Fra : Ian

Dato : 11-12-02 13:23

Jeg skal da love for at TDC gør noget for at kapre kunder nu. Har I set
denne? (Kilde Ritzau)

Mvh Ian

-----

Offentliggjort 11. december 2002 04:54

TDC sender gavecheck til tidligere mobilkunder

Et stagnerende mobiltelefonmarked får nu Danmarks største teleselskab til at
prøve at kapre kunder fra konkurrenterne ved at sende gavechecks ud til
tidligere mobilkunder, skriver Morgenavisen Jyllands-Posten.

100.000 tidligere TCD-mobilkunder modtager i disse dage en gavecheck på 1000
kr. og TDC håber, at de vil veksle checken til en ny mobiltelefon og et
TDC-abonnement.

Tilskuddet er nødvendigt, erkender adm. direktør i TDC Mobil, Mads
Middelboe, fordi TDC's telefoner i den ophedede stemning, der hersker i
øjeblikket, er for dyre i forhold til konkurrenternes.

Når teleselskabet håber, at tilbuddet vil lokke tidligere TDC-kunder tilbage
i folden, hænger det ifølge Mads Middelboe sammen med, at TDC i mellemtiden
har sendt nye abonnementstyper på markedet.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-12-02 17:55

> Jeg skal da love for at TDC gør noget for at kapre kunder nu. Har I
> set denne? (Kilde Ritzau)

Men kan næsten ikke have undgået at hører om det. Tror eller medier har
haft den oppe og vende.

Jeg har desværre ikke modtaget noget fra TDC. Men det er vel også snart
6-7 år siden jeg droppede dem. Dengang det kostede 2,75 at sende en SMS
og man kun kunne sende til folk på samme net. Samme situation som folk
står idag med MMS.

Fra : Ian

Dato : 11-12-02 19:13

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message
> Men kan næsten ikke have undgået at hører om det. Tror eller medier har
> haft den oppe og vende.

Beklager. Det er vist bare mig der ikke følger nok med så.. :-/

> [...]
> 6-7 år siden jeg droppede dem. Dengang det kostede 2,75 at sende en SMS
> og man kun kunne sende til folk på samme net. Samme situation som folk

I grunden vildt at tænke på ifht hvad vi er vant til idag..

/Ian