Opsigelse af Telia-abn.
Fra : C.B

Dato : 11-12-02 12:42

Hejsa.

Ved nogle hvordan man skal opsige sit Telia-abn. ? Jeg her haft det
siden 30/maj 2002 så de 6 måneder er jo gået!

Jeg vil vide hvor jeg skal sende den skriftlige opsigelse hen

Sjovt nok svarre telia ikke på ens mail, man sender til dem, lige
omkring dette subject :-/

Gad vide om de svarrende hvis man skrev "Hvordan bliver jeg
telia-kunder" ?

)))

-Claus-

Fra : Fischer

Dato : 11-12-02 12:51

> Jeg vil vide hvor jeg skal sende den skriftlige opsigelse hen

På deres hjemmeside står der:

"Ønsker du at skrive til os skal du benytte følgende adresse:

Telia
Ejby Industrivej 135
2600 Glostrup
Att. Kundeservice Privat"

*Fischer

Fra : Shiva

Dato : 13-12-02 01:21

Husk at sende den som Rekommanderet eller Ekspress, mrk Opsigelse i
postpapirene
Eller noget andet , hvor du samtidigt har et kopi ,
Eller kan skaffe dukomentation for at du har sendt en opsigelse
Opsigelsen , skal eller kan sendes fra første dag du indgår kontrakten , med
opsigelse efter 6 mrd.
dvs: har de den inden 5.måneds udløb+1 måneds opsigelse , så er du ude af
Telia
Men min erfaring er , at det er svært , de laver hele tiden om på deres
Fakturasystemer , så du modtagere rykkere og regninger for noget som du ikke
har brugt i flere måneder , Jeg har fornyeligt modtaget regninger , som jeg
ikke kan dukomentere så let for,
Jeg har benyttet mig af Netbank til at betale mine regninger , og i 11 måned
fik jeg en regning for noget , som de ikke kunne sige andet end at det var
fra før 2001
,, Så tænkte jjeg at det var da for galt , og tjekkede min Netbank , men
kunne ikke gå så langt tilbage , , så tænkte jeg pyt,, og betalte , nu har
jeg lige fået rykkere for nogle rykkere som jeg aldrig har modtaget , nemlig
de gamle regninger , som jeg er sikker på , at jeg har betalt ....

Desuden kører jeg bus med medarbejderne , og de siger selv , at de vrider
pengene ud af folk , med deres regninger

TELIA POLITIK !!!

Fra : Michael Schrøder

Dato : 11-12-02 20:33

C.B <cbpwr@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c18f96e4.0212110341.7461432f@posting.google.com...
> Hejsa.
>
> Ved nogle hvordan man skal opsige sit Telia-abn. ? Jeg her haft det
> siden 30/maj 2002 så de 6 måneder er jo gået!

Jeg talte med kundeservice pr. telefon, og der kunne jeg godt opsige mit...

Michael

Fra : Basic Electronics

Dato : 11-12-02 23:54

hej