Plejer det at komme ?
Fra : Bo

Dato : 11-12-02 10:52

Hej

Plejer der at være udsalg på akvarier i januar eller holder de prisen ?
Jeg er på vej ud og købe et 250 L med hele møllen, så hvis der nu er 1000 at
spare efter jul kan jeg jo nok vente de 3 uger.

Hilsen Bo Andersen

Fra : Carsten Gall

Dato : 11-12-02 11:04

Bo <andersen@mil.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df70acc$0$246$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
at
> spare efter jul kan jeg jo nok vente de 3 uger.

Der er visse ting så som biler og akvarier der aldrig kommer på udsalg!

Carsten

Fra : Tobester

Dato : 11-12-02 13:34

Nope! Men hvis du køber det brugt idag, så kan du helt sikkert presse prisen
en smule, da folk skal bruge pengene til julegaver

Hvad angår brugt, så kan jeg varmt anbefale at købe nyere brugte akvarier.
Du får dem til halv pris, med masser af udstyr.

God jagt og jul!

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 11-12-02 14:10

Køb det brugt, du kan lave rigtig gode handler med folk der er kørt surt/
blevet trætte af det.

Mvh Tina

Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 11-12-02 17:12

Hej Bo,

"Bo" <andersen@mil.dk> wrote in message
> [...]
at
> spare efter jul kan jeg jo nok vente de 3 uger.

alt afhængigt at hvor du bor, vil du også opleve at priserne varierer en hel
del -jeg kan anbefale dig at checke ved Petworld (Kolding). Der handlede jeg
selv, og sparede en del ift. priserne her på Sjælland.

vh. Jørgen