MS Windows
briani 27239
Pop-up
Fra : BorreBoy

Dato : 11-12-02 11:12

Hejsa.

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men her kommer spørgsmålet:

Findes der en POP-up killer, der fungerer lidt ala ZoneAlarm? DVS. når der
kommer en POP-up, så spørger den, om den skal "tillades" eller ej...
Jeg ønsker ikke et prg, som bare blokerer alt hvad der kommer; nogle POP-ups
er jo gode nok

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-12-02 11:59

BorreBoy wrote:
> [...]
> "tillades" eller ej... Jeg ønsker ikke et prg, som bare blokerer alt
> hvad der kommer; nogle POP-ups er jo gode nok

Var det ikke bare nemmere at lukke popup-vinduet, hvis det
er uønsket?
Eller trykke Shift ned når der kommer en popup der er ønsket?
- Det kan man med "PopUp Ad Filter".

/Mikael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-02 18:37

Det vil være for uoverkommeligt hele tiden at skulle tage stilling til
det. Der er jo sider som smider både 3 og 4 pop-up vinduer i hovedet
på dig både når du kommer og går.
Brug i stedet et program hvor du bare holder en tast nede hvis du vil
tillade det, som Pop-up Killer hvor du kan bruge shift eller ctrl til
dette.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-12-02 18:37

Fra : BorreBoy

Dato : 12-12-02 10:24

> [...]
> Brug i stedet et program hvor du bare holder en tast nede hvis du vil
> tillade det, som Pop-up Killer hvor du kan bruge shift eller ctrl til

Ok. Takker for svarene, og prøver mig lidt frem