MS Windows
briani 27239
Problemer med news.tele.dk i outlook
Fra : Lars

Dato : 11-12-02 10:53

Hej

Jeg håber dette er det rette sted til
mit spørgsmål, ellers må i gerne
henvise mig til et andet sted.

Jeg har netop skiftet mit Tiscali ISDN
til et TDC internet ADSL forbindelse.
Hvilket jo har betydet at jeg skal benytte
TDCs news server istedet, men jeg synes
ikke helt den fungere så godt, hvis jeg skal
poste et svar til den, kan man forsøge
mindst 5 gange, for at det lykkedes, ellers
melder den timeout. Og det er genrelt ret
irreterende, TDC gider ikke at hjælpe mig
da de siger at problemet er indstillingerne
i mit outlook. Hvilket jeg ikke kan forstå,
men ok, det er vel muligt.
Jeg håber at nogen kan hjælpe.

MVH

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-02 11:57

"Lars" <lars-nielsen@SPAMFILTERmail.dk> skrev :

>Jeg håber dette er det rette sted til
>mit spørgsmål, ellers må i gerne
>henvise mig til et andet sted.

news:tele.internet.news-service ville være den rigtige gruppe at
spørge i, det har ikke noget med Windows at gøre.

Men kort: brug dtext.news.tele.dk til textonly-grupper, den kører
langt bedre da den ikke er belastet af binært snask.

Fra : E. Jensen

Dato : 11-12-02 12:01

Prøv med newserveren dtext2.news.tele.dk i stedet, news.tele.dk kan være
ustabil for tiden.

Følg med i TDC's newsservernyt i gruppen tele.internet.news-service

Fra : Lars

Dato : 11-12-02 14:56

> Prøv med newserveren dtext2.news.tele.dk i stedet, news.tele.dk kan være
> ustabil for tiden.

Tak for hjælpen

Jeg beklager brug af en lidt forkert
gruppe.

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : Pico

Dato : 11-12-02 18:12

E. Jensen wrote:
> Prøv med newserveren dtext2.news.tele.dk i stedet, news.tele.dk kan
> være ustabil for tiden.

Er dtext2.news.tele.dk blevet stabil ?
Jeg har nu i flere uger brugt sunsite
da jeg ikke gad alt det vrøvl der var med dtext2.news.tele.dk & news.inet.tele.dk.
Pico

Fra : Mogens

Dato : 12-12-02 12:01

> [...]
> irreterende, TDC gider ikke at hjælpe mig
> da de siger at problemet er indstillingerne
> i mit outlook. Hvilket jeg ikke kan forstå,

Jeg har haft præcist samme problem - kunne ikke afsende mine meddeleser og
skulle prøve flere gange, før det lykkedes. Jeg har også haft ringet til TDC
men de kunne ikke hjælpe. Men efterjeg har skiftet til den anden server, så
virker det perfekt.

Mogens