:: Sonofon ---> Telmore ::
Fra : nn

Dato : 10-12-02 14:53

Jeg skifter nok snart, ville lige høre om der er nogle der har kan
af/anbefale det.
(Jeg betaler kr.25 i abb. hos Sonofon)
Gør mig klogere....

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-12-02 08:03

nn skrev i et tidligere indlæg:

> Jeg skifter nok snart, ville lige høre om der er nogle der har
> kan af/anbefale det.
> (Jeg betaler kr.25 i abb. hos Sonofon)
> Gør mig klogere....

Ja du spare da de 25 kr. som du betaler ved Sonofon.
Og så skifter du til TDC net. Hvis du ville have beholdt Sonofons
net skulle du have valgt CBB.

Lars Raaby

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 12-12-02 00:01

> Ja du spare da de 25 kr. som du betaler ved Sonofon.
> Og så skifter du til TDC net. Hvis du ville have beholdt Sonofons
> net skulle du have valgt CBB.

Når CBB bruger Sonofons net, betyder det så også, at CBB giver mulighed
for at forwarde e-mails til sms?

/Thomas

Fra : Fischer

Dato : 12-12-02 08:48

> Når CBB bruger Sonofons net, betyder det så også, at CBB giver
> mulighed for at forwarde e-mails til sms?

Ja.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Bulgur

Dato : 16-12-02 20:12

"Fischer" <express2002@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Øhh, nå? Hvordan gør man det? Hvad er telefonens "email-adresse" hos CBB?

/B

Fra : Fischer

Dato : 16-12-02 21:31

Samme som Sonofon, altså: mobilnummer@note.sonofon.dk

Fra : Bulgur

Dato : 18-12-02 01:33

> Samme som Sonofon, altså: mobilnummer@note.sonofon.dk
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Takker, men det virker ikke her??

Fra : L.M.L

Dato : 11-12-02 11:05

Jeg har for nyligt gjort det samme..
Fik overført nr. til Telmore, som forløb uden problemer
(tog ca. 3 uger)

Så jeg er godt tilfreds indtil videre.

--
med venlig hilsen
Lars

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-12-02 18:44

"nn" <nn2002@dontmailme.dk> wrote in message
> Jeg skifter nok snart, ville lige høre om der er nogle der har kan
> af/anbefale det.

Har haft Telmore i to år. Super god service, dækning og fascilliteter, men
du kan jo evt. læse lidt i de tidligere indlæg http://groups.google.com

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
www.unlock.dot.nu med garanti :)