MS Windows
briani 27239
Problem efter SP3 til WIN2000
Fra : Johnny Roland Christ~

Dato : 11-12-02 06:35

Hej

Jeg har netop smidt SP3 ind på min win200 pro -
Når jeg åbner stifinder mangler jeg selve oversigten (den med de små
mapper) der er bare en grå klods.

Jeg gætter på, at det er Sp3 der på en eller anden måde er skyld i
dette - og vil derfor afinstallere den igen, men tilføj/fjern
programmer i Control panelet "virker" ikke - når jeg dobbelklikker på
den sker der intet

Nogen forslag til hvad jeg gør nu?

Johnny

Fra : gc

Dato : 11-12-02 08:14

Jeg får en blanding af Engelsk og Dansk i mappemenuerne efter sp3.
så noget er galt.

mvh
GC

Fra : J. Jensen

Dato : 12-12-02 23:58

"gc" <mogensppost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg får en blanding af Engelsk og Dansk i mappemenuerne efter sp3.
> så noget er galt.

Er du kommet til at installere en engelsk SP3 på en dansk windows, eller
omvendt ?

Jesper