Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
X-drives, Image Tanks...nogen der har erfa~
Fra : Michaelbs

Dato : 11-12-02 00:47

Er de gode?? Pålidelige? Hvad er det bedste mærke?
Jeg vil meget gerne høre pros og cons fra fold der har erfaringer med disse
lagringsmedier.
Mvh Michael

Fra : U. Pedersen

Dato : 11-12-02 01:52

Michaelbs skrev:

>Er de gode?? Pålidelige? Hvad er det bedste mærke?
>Jeg vil meget gerne høre pros og cons fra fold der har erfaringer med disse
> [...]
Jeg har en Image Tank på 10 GB, og har endnu ikke haft problemer med
den.

Har også brugt den så en extra transportabel HD.

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Thomas

Dato : 11-12-02 18:58

Michaelbs <michaelschou@oncable.dk> wrote:

> Er de gode?? Pålidelige? Hvad er det bedste mærke?
> Jeg vil meget gerne høre pros og cons fra fold der har erfaringer med disse
> lagringsmedier.
> Mvh Michael

Hej Michael

Jeg vil anbefale dig at bruge lidt ekstra penge og købe en Mindstore i
stedet. Dels har den opnået bedre test, også på batteriets levetid, dels
har den mulighed for tilslutning via FireWire hvilket du bliver glad for
når du skal flytte store datamængder.

Prisen i Tyskland ligger på ca. 559,- Euro for en 10 GB model hos fx.
www.isarfoto.de

Hilsen

Thomas