Glædelig jul fra Molly
Fra : Denise

Dato : 10-12-02 22:39

Hej alle

Glædelig jul. Det er mig i midten, mine 2 brødre er desværre forlængst gået
over regnbuebroen. Men så har jeg til gengæld de 2 umulige Somali brødre, de
er sq ikke rigtig kloge. Når de ikke sover, så foregår det med 180 km, og
jeg kan altså bedst lide det lidt mere roligt, for jeg er jo en lidt ældre
brite-dame.
http://shor.ter.dk/694031039

Hilsen Molly

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 22:52

> Glædelig jul. Det er mig i midten, mine 2 brødre er desværre forlængst
gået
> over regnbuebroen.

Jeg forsøgte mig med et lignende billede af et par
halvstore abykillinger sidste år. Jeg skal hilse og sige, at
det *ikke* kan lade sig gøre uden umådeholden brug af
beroligende midler til katte og ejer Det lykkedes mig
kun at få et billede af Kesto, hvor han ser *meget*
gnaven ud - og nissehuen sad, hvor den skulle i præcis
2½ sekund - godt man har digi-kammera

Chabél var lidt nemmere - men ikke meget mere
begejstret. Døm selv ud fra hans ansigtsudtryk under
menupunktet "Kastrater" - "Chabél" (nederst) på min
hjemmeside http://kattenet.dk

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Denise

Dato : 10-12-02 23:12

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forsøgte mig med et lignende billede af et par
> halvstore abykillinger sidste år. Jeg skal hilse og sige, at
> det *ikke* kan lade sig gøre uden umådeholden brug af
> beroligende midler til katte og ejer

Haha, det drejer sig om tålmodighed Helle, masser, indtil kattene ikke gider
hoppe ned mere.

> [...]
> begejstret. Døm selv ud fra hans ansigtsudtryk under
> menupunktet "Kastrater" - "Chabél" (nederst) på min

Herregud Helle, der er jo kun 1 kat, altså vi havde 3 .
Jeg var skam også ved at blive uvenner med Claus, for han "gad altså ikke
stå der og være til grin mere overfor et par åndsvage katte". Du ved, når
jeg satte 1 op, så løb en anden ned osv. Men jeg blev ved og ved og ved ..Vi
har rigtig mange billeder af 1, 1½, 2 og 2½ katte ))
Iøvrigt et rigtigt godt billede af Chabél

Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 23:19

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Haha, det drejer sig om tålmodighed Helle, masser, indtil kattene ikke
gider
> hoppe ned mere.

Denise - det var aby'er og ikke britter - og så var de
ydermere teenagere

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Denise

Dato : 10-12-02 23:26

Hi, ja jeg er da heller ikke sikker på det ville gå så nemt med Dino. Blonde
er nemmere, han gør altid hvad man siger, men Dino skal altid prøve kræfter.
Hvis man skal vaske ham bagi, eller kigge tænder, så er han sikker på man
vil slå ham ihjel .
Hilsen Denise

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 11-12-02 00:03

> Chabél var lidt nemmere - men ikke meget mere
> begejstret. Døm selv ud fra hans ansigtsudtryk under
> menupunktet "Kastrater" - "Chabél" (nederst) på min
> hjemmeside http://kattenet.dk

utrolig flot farve den kat har Helle, smuk!!!

hilsen Sanne

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-12-02 00:17

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> utrolig flot farve den kat har Helle, smuk!!!

Det er ellers en x-farve, nemlig sorrel (cinnamon) *gg*
Men tak - Chabél ligger her ved siden af mig og ser salig
ud pga. roserne

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 11-12-02 00:26

> Det er ellers en x-farve, nemlig sorrel (cinnamon) *gg*
> Men tak - Chabél ligger her ved siden af mig og ser salig
> ud pga. roserne

Ja jeg ved det er en X farve, men en dag bliver den nok godkendt inden for
NFO så kikker jeg mere på den , når den nu kan blive så flot

Han har helt sikkert grund til at være salig*SS*

Hilsen Sanne

Fra : Leyna

Dato : 11-12-02 09:42

On Tue, 10 Dec 2002 22:52:18 +0100, "Helle Andersen" <katte@mail.dk>
wrote:

>Chabél var lidt nemmere - men ikke meget mere
>begejstret. Døm selv ud fra hans ansigtsudtryk under
>menupunktet "Kastrater" - "Chabél" (nederst) på min
>hjemmeside http://kattenet.dk

LOL... Ja, han ser ikke udelt begejstret ud. Sådan noget er langt
nemmere at lave ved ren manipulation.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:59

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Glædelig jul.

I lige måde.
Åh, hvor var de altså søde. Hvor gamle var de ca. der?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:59

Fra : Denise

Dato : 10-12-02 23:06

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> I lige måde.
> Åh, hvor var de altså søde. Hvor gamle var de ca. der?
>
> --
> Kate

Hej Kate
Jeg tror de var ca. 3-4 år, kan ikke rigtig huske det.
Vi brugte det som julekort til hele familien, og det vakte stor begejstring.
Vi vandt iøvrigt en masse kattemad i en fotokonkurrence .
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 23:12

> [...]
> Vi brugte det som julekort til hele familien, og det vakte stor
> begejstring. Vi vandt iøvrigt en masse kattemad i en

Jeg kender godt det med at man ikke lige kan huske det. Derfor er jeg
begyndt på i mine albums at skrive årstal eller alder ud for nogle af
billerne, for jeg synes det er sjovt senere at vide hvornår billederne
blev taget.
Kan godt forstå begejstreringen, det er et skønt billede.

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-12-02 23:57

Hejsa

Ret godt billede

samt en god jul og godt nytår til jer også

Hilsen Sanne

Fra : Denise Reindel

Dato : 11-12-02 10:38

Hej gruppe.
Altså nu var det mig der skrev glædelig jul til jer alle. Og så skriver I
ikke om andet end Chabél, som jo bare er en anden dum somalie, som de
knægte
jeg bor sammen med. Næ, at man da ikke kan se at jeg er den smukkeste
pige,
hrmff.
Alligevel hilsen fra Molly

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-12-02 11:02

"Denise Reindel" <Denise.reindelKATTE@BAKKEsas.dk> wrote in message
> Altså nu var det mig der skrev glædelig jul til jer alle. Og så skriver I
> ikke om andet end Chabél, som jo bare er en anden dum somalie, som de
> knægte
> jeg bor sammen med.

Kære Molly

Jeg synes, at du er en meget smuk pige - men man bliver
jo helt mundlam, når man ser så meget skønhed på én
gang Og hvor er du altså fotogen - er du model ?

Du ønskes en rigtig glædelig jul fra alle os i Rødovre.

Hilsen
Tia, Chabél, Eika, Kesto, Lotta, Chance og ilderne Tjalfe,
Tequila & Ciré - samt Helle

Fra : Denise Reindel

Dato : 11-12-02 11:42

> Kære Molly
>
> Jeg synes, at du er en meget smuk pige - men man bliver
> jo helt mundlam, når man ser så meget skønhed på én
> gang Og hvor er du altså fotogen - er du model ?

Tihi, tak for de smukke ord, bliver helt genert. Jeg kunne godt være
model, men har nok ikke bredden til det

> Du ønskes en rigtig glædelig jul fra alle os i Rødovre.
>
> Hilsen
> Tia, Chabél, Eika, Kesto, Lotta, Chance og ilderne Tjalfe,
> Tequila & Ciré - samt Helle

I lige måde, og selvfølgelig også til Chabél

Molly-missen

Fra : Trine Piltoft

Dato : 11-12-02 18:41

Hej Molly (og Denise)

Glædelig jul Du ser da simpelthen bare alt for sød ud med nissehue på
)

Hilsen Trine - der er overbevist om at hvis det skulle lykkes at tage den
slags billeder af en flok orientalerkillinger, så var jeg sikkert nødt til
først at bedøve dem *g*.

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/