Udstødte mindretal
Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-02 21:15

Afvigergrupper der lægges for had af de normale, er et centralt
debatemne for dk.snak.seksualitet

Hvorfor kan folk ikke tolerere at folk ikke er som dem selv - det kan de
ofte ikke, både vedr erotik og vedr debat?

Der er ikke så u-racistisk en dansker som jeg, men når jeg vil analysere
(over)tro om at negre er noget særligt i sengen - som Nikoline Werdelin
vitser om i sin tegneserie - så bliver det misforstået som om der er
negative hensigter med at jeg ønsker at kende andres erfaringer,
fornemmelser, hvad de har hørt, hvad de tror er sandt.

Intolerance mod nudister, bisexuelle og SM-fetichister osv er et
beslægtet emne.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jimmy

Dato : 10-12-02 22:12

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> Der er ikke så u-racistisk en dansker som jeg,

Hvordan definerer du racisme?

Vi kan godt tage den i en anden gruppe hvis folk fortæller hvilken.

/Jimmy

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-02 23:49

> Hvordan definerer du racisme?

Selvfølgelig er det veldefinerede videnskabelige begreb "race" om
biologisk underafdeling af en dyreart.
Pekingesere og pudler har overlap - men er hunderacer
Negre og hvide og gule-skævøjede er racer.

Når man ikke tror på medfødte personlighedsforskelle for menneskeracer
er man ikke racist. Så enkelt er det.

Som gift med japaner og ulandsarbejder i 4 år er jeg den eneste
bevislige ikke-racist på Usenet (ca)

Det ville være latterligt at flytte til anden gruppe for at lade dette
banale spørgsmål få sit rette svar.

Fra : Chokmah

Dato : 10-12-02 23:00

On Tue, 10 Dec 2002 21:14:34 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Afvigergrupper der lægges for had af de normale, er et centralt
>debatemne for dk.snak.seksualitet

NÅ ?

>Hvorfor kan folk ikke tolerere at folk ikke er som dem selv - det kan de
>ofte ikke, både vedr erotik og vedr debat?

hvem siger de ikke kan det ? bare fordi der ikke opstår begejetsrede
klapsalver når du kommer med en eller anden plat antagelse om
afrikaner det er da ikke enesbetydene med at det ikke debateres ?

>Der er ikke så u-racistisk en dansker som jeg, men når jeg vil analysere
>(over)tro om at negre er noget særligt i sengen

du kan sgu da ikke vide om det er over tro ?
hvis en afrikaner lige gør det for ham eller hendes - så er det jo det
der skal til - som der er noget andet der gør det for andre ....ok du
har så muligtvis gjort dig den erfaring at se med en afrikaner det var
faktisk en rigtigt ronge oplevelse - jamen så ved du det - dte kan
også være at du har mødt en der mente din pik var helt til grin ved
siden af en afrikaner pik hun havde mødt - men det kan du jo ikke
udlede en gældene consesnsus af ....

Mv
Bo MM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-02 23:55

> NÅ ?

Er debat om respekt for bøsser og fetichister ikke i center af fundats
for dss?
Fouceault der skabte ordet "seksualitet" i moderne debat, så sådan på
det.

> hvem siger de ikke kan det ? bare fordi der ikke opstår begejetsrede
> klapsalver når du kommer med en eller anden plat antagelse om
> afrikaner det er da ikke enesbetydene med at det ikke debateres ?

Jeg har genfortalt en tegneserieforfatterindes opfattelse af at TO BE A
NIGGER IN BED er en ros til extremt lykkeskabende sex-evner.
Måske hun har ret.
Hvad er plat - Nikolin Werdelins fordom?
Går du op i klapsalver ? Jeg gør ikke.
Hvis jeg stiller et spørgsmål er det af nysgerrighed om folks svar. Bold
ej mand.

> du kan sgu da ikke vide om det er over tro ?

Bemærk at jeg ved brug af parantes holder begge muligheder åbne.
Jeg selv har ikke så megen erfaring at jeg kan afgøre. Og når folk
fortæller om deres erfaringer er det ofte pral.

Jeg ser intet punkt hvor vi er uenige

Fra : Chokmah

Dato : 12-12-02 21:37

On Tue, 10 Dec 2002 23:55:22 +0100, "Bo Warming"

>Er debat om respekt for bøsser og fetichister ikke i center af fundats
>for dss?
>Fouceault der skabte ordet "seksualitet" i moderne debat, så sådan på
>det.

pladder der er ikke noget der har med sex at gøre som kan eller bliver
debateret - hvis du har en præferance der gør at du for rejsing af at
kalde afikaner for Nigger - nå ja så er den godt nok ny - men så tag
den derfra i stedet for - at starte en debat med racistiske
udnertoner.

der erjo en dle der tyder på at du føler en glæder ved at svine neger
muhamedaner osv.til jamen fint nok så må du jo skrive at det er det
dit hjerte brænder for og det er det der gør dig liderlig.

>de

>Jeg har genfortalt en tegneserieforfatterindes opfattelse af at TO BE A
>NIGGER IN BED er en ros til extremt lykkeskabende sex-evner.
>Måske hun har ret.'

ja hvis hun har det fint med det - men det er sgu da ikke sikker fru
nilsen i nr snede har det på den måde.

>Hvad er plat - Nikolin Werdelins fordom?
>Går du op i klapsalver ? Jeg gør ikke.
>Hvis jeg stiller et spørgsmål er det af nysgerrighed om folks svar. Bold
>ej mand.

du starter med at skrive at afikaner ikke er så goe til sex som man
normalt antager - hvordan kan du vide det ?

>analysere

>Bemærk at jeg ved brug af parantes holder begge muligheder åbne.
>Jeg selv har ikke så megen erfaring at jeg kan afgøre. Og når folk
>fortæller om deres erfaringer er det ofte pral.

pral ?

>Jeg ser intet punkt hvor vi er uenige

Hmm nej det kan da godt være `?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-02 11:11

> pladder der er ikke noget der har med sex at gøre som kan eller bliver
> debateret - hvis du har en præferance der gør at du for rejsing af at
> kalde afikaner for Nigger

At Werdelin - ikke mig - kalder en neger for nigger, i særlig
tegneseriesammenhæng er om OVERTRO
Der er ingen krænkelse i at bruge slang, hvis man ikke er irrationelt
religiøs

Det svarer til at gå op i kosher og andre tilfældige ritualer.

Hvis man som jeg går op i størst mulig lykke for flest mulig mennesker,
så går man efter DET VÆSENTLIGE - og overlader til private at udstøde
mindretal efter smag, men holder staten fri af forskelsbehanling.

Ytringsfrihed bør være total - alt andet er at privilegere folk med
særlig smag.