E-mail konto på T68(i)
Fra : Jacob Gunst

Dato : 10-12-02 19:52

Jeg ønsker at oprette en e-mail konto på min Ericsson T68(i). Det oplyses,
at jeg skal bruge følgende:

Login Username - the username required when dialling up to the ISP. On a PC
this is shown in the Dial Up Networking properties and Connect To dialog box

Login password - the password associated with the login username

E-Mail username - the username required to access your mail-server. It is
sometimes the same as the login username

E-Mail password - the password associated with the E-Mail username.Sometimes
the same as the Login password.

E-mail address - your e-mail address, e.g myname@myisp.com

Jeg har et Telmore mobilabonnement og en TDC Oncable internetforbindelse.
Men skal jeg bruge en særskilt GSM internet forbindelse hos eksempelvis TDC?

På forhånd tak

Jacob

Fra : **trads**

Dato : 10-12-02 22:27

Jeg holder lige øje med denne her streng.. Da jeg har samme prob...
MEN vil også gerne lige vide :
Hvis man opsætter den til den mail konti man også bruger på sin alm Pc.Vil
man så også på sin tlf modtage ca 12-15 mails pr dg...incl spam osv osv ??

Fra : Fischer

Dato : 11-12-02 06:12

> Hvis man opsætter den til den mail konti man også bruger
> på sin alm Pc.Vil man så også på sin tlf modtage ca 12-15
> mails pr dg...incl spam osv osv ??

Ja, naturligvis.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 11-12-02 06:12

> Hvis man opsætter den til den mail konti man også bruger
> på sin alm Pc.Vil man så også på sin tlf modtage ca 12-15
> mails pr dg...incl spam osv osv ??

Ja, naturligvis.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 11-12-02 06:24

> Jeg har et Telmore mobilabonnement og en TDC
> Oncable internetforbindelse.

Hvis man har et alm. TDC ADSL abonnement, så har man også adgang til mobilt
internet.
Om det gælder Webspeed kan jeg ikke sige 100%, men umiddelbart synes jeg
ikke det ser ud til at være tilfældet.

Du skal have et 12-cifret kundenummer (brugernavn) og en adgangskode. Så
skal du bruge opkaldsnummer 21210000 for at få adgang.
Hvis du ikke har/kan det, så er det dette du mangler.

Det kræver nemlig at du har et Internet-abonnement (altså opkaldsnummer,
brugernavn og password) der tillader tilslutning til Internettet fra en
mobiltelefon.

Et TDC NetBasis virker ikke - det kræver et NetPlus, NetTid eller ADSL hos
TDC.
Det er det samme hos mange andre Internet-udbydere - det kræver et
betalings-abonnement at få adgang fra en mobiltelefon.

Hos Get2net kan du dog oprette et gratis internet-abonnment der kan bruges.
Det kræver bare at du har et fastnet-nummer du kan knytte abonnementet til.
CyberCitys gratis-abonnement kan også åbnes så der tillades opkald fra en
mobiltelefon.

*Fischer

Fra : C|T

Dato : 10-12-02 22:04

der er en vejledning på tdc mobils hjemmeside

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-12-02 18:43

http://makeashorterlink.com/?J3C525CB2

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-12-02 21:35

Ups, vi prøver igen : http://www.tdcmobil.dk/u_22088.htm

Fra : Fischer

Dato : 11-12-02 22:07

> Ups, vi prøver igen : http://www.tdcmobil.dk/u_22088.htm

Som intet har at gøre med E-mail opsætning ......

*Fischer