MS Windows
briani 27239
driver update i winxp
Fra : Peter Holm

Dato : 10-12-02 19:46

Jeg prøver at opdatere en modem-driver under xp, men har problemer. Jeg kan
ikke få lov at installere den driver jeg gerne vil.

Når jeg lader xp søge i det bibliotek hvor driveren ligger, siger den
"Cannot continue - Cannot find a driver with a better match than the one
allready installed.

Når jeg vælger den specifikke driver fra disken siger den "The specified
location does not contain information about your hardware", og man kan kun
trykke Abort.

Jeg har prøvet med 3 drivere der alle SKAL passe til det modem.

Kan man ikke tvinge WinXp til at installere den driver man gerne vil. Er der
ikke en måde at over-rule den på? Det må da kunne lade sig gøre at
installere den driver man VIL ha i, også selvom den ikke skulle virke, eller
hva ???

Mvh

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"
Citat: Lars Von Trier "Epidemic"

Fra : Torben Jensen

Dato : 10-12-02 21:10

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "En film bør være som en sten i skoen"
> Citat: Lars Von Trier "Epidemic"
>
> kontrolpanel,system,hardware,driversignering
Mvh Torben

Fra : Torben Jensen

Dato : 10-12-02 21:10

Fra : Peter Holm

Dato : 10-12-02 21:24

"Torben Jensen" <tolemREMOVE@mail.tele.dk> wrote in message

> "Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> kan

> der
> eller

> Mvh Torben

Det fik jeg ikke meget ud af.
Peter

Fra : Thomas

Dato : 10-12-02 22:36

> Det fik jeg ikke meget ud af.
> Peter
Højreklik på: DENNE COMPUTER
vælg : EGENSKABER
vælg faneblad: HARDWARE
vælg: DRIVERSIGNERING
marker: IGNORER - installer softwaren alligevel, og spørg mig ikke inden

venligst

Thomas..

Fra : Peter Holm

Dato : 10-12-02 22:57

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message

> [...]
> vælg faneblad: HARDWARE
> vælg: DRIVERSIGNERING
> marker: IGNORER - installer softwaren alligevel, og spørg mig ikke inden

Tak.
Peter