MS Windows
briani 27239
"Make all my pictures smaller" slåes fra, ~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 10-12-02 19:13

Hej NG
Jeg er godt træt af, at hver gang jeg vil sende et billede via e-mail
fra enten explorer eller Picture Viewer, så spørger den om subject.
Hvordan bliver jeg fri for dette? Jeg vil aldrig gøre billederne
mindre.

Mvh
Peter

Fra : Betina

Dato : 11-12-02 09:11

"Peter Anskjær" <anskjaer@(remove)omk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra enten explorer eller Picture Viewer, så spørger den om subject.
> Hvordan bliver jeg fri for dette? Jeg vil aldrig gøre billederne

Subject plejer da at være overskrift på din mail... Såsom : Hejsa

Fra : Peter Anskjær

Dato : 11-12-02 09:33

On Wed, 11 Dec 2002 09:11:07 +0100, "Betina" <stogey@hotmail.com>
wrote:

>"Peter Anskjær" <anskjaer@(remove)omk.dk> skrev i en meddelelse
>
>Subject plejer da at være overskrift på din mail... Såsom : Hejsa

Hej Betina
Jeg tror du har misforstået min formulering, i dette tilfælde er
subject overskriften på dette nyhedsindlæg, altså:
"Re: "Make all my pictures smaller" slåes fra, hvordan?".
Altså, når jeg højreklikker på et billede og vælger send som email, så
kommer der en dialogboks op hvor jeg skal vælge om billedet skal gøres
mindre eller ej, denne vil jeg have fjernet så den sender billedet i
fuld størrelse hver gang.
Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener (og du kører XP), så prøv at
højreklikke på et billede på en hjemmeside og vælg "send som email".

Mvh
Peter

Fra : Betina

Dato : 11-12-02 11:44

> [...]

> Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener (og du kører XP), så prøv at
> højreklikke på et billede på en hjemmeside og vælg "send som email".

Jeg tror du har ret.. Jeg har ikke forstået dit spørgsmål rigtigt... Men nu
har jeg til gengæld kæmpet som en besat for at få fjernet det vindue som
windows popper op når et billede skal sendes... Jeg er ked af at måtte
skuffe dig, men jeg fandt heller ingen løsning

Mvh Betina