MS Windows
briani 27239
Slukke for PC`en automatisk
Fra : H. Grønberg

Dato : 10-12-02 18:59

Hej gruppe.

Jeg bruger min PC som videooptager,det betyder at den ofte er tændt hele
natten imens jeg sover, det er utilfredsstillende, så jeg vil gerne, at den
kunne afbrydes automatisk. Derfor:
Er det muligt at slukke forPC`en automatisk efter et forudbestemt fastlagt
skema?.

Håber på at nogen i gruppen kan hjælpe.

Mvh.

Henrik Gønberg

Fra : LarsS

Dato : 10-12-02 20:12

Henrik Gønberg skrev:

> [...]
> kunne afbrydes automatisk. Derfor:
> Er det muligt at slukke forPC`en automatisk efter et forudbestemt fastlagt

"Exits" er et godt & gratis program som kan bruges til win9x & ME:
http://www.simtel.net/pub/pd/4875.html

/LarsS

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 11-12-02 09:41

"H. Grønberg" wrote:

> [...]
> kunne afbrydes automatisk. Derfor:
> Er det muligt at slukke forPC`en automatisk efter et forudbestemt fastlagt

Ved søgning på "rundll", "shutdown" og "schedule" finder google bl.a. :

   http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/Win98/Q_20335358.html

/klaus