MS Windows
briani 27239
Gemt Hotmail-password i XP
Fra : Christian Raaby

Dato : 10-12-02 18:02

Jeg tænker på at formatere og geninstallere Win XP pro, for at få ryddet
lidt op...
Derfor har jeg et problem, da jeg ikke kan huske koden til min hotmailkonto.
Jeg er helt blank med det der "secret question" som er i net-passport. Den
logger automatisk på med kodeordet ****** som jeg selvfølgelig har bedt den
om i sin tid.
Hvis jeg er logget på som administrator, har jeg så en mulighed for at finde
mit password i windows et sted? Jeg har kigget i Internetindstillinger -
Inhold - Autofuldførelse, men der er der kun mulighed for at slette mine
gemte passwords.
Jeg vil nødig til at oprette en ny mailadresse.

Fra : //Overby

Dato : 11-12-02 01:01

I alt.dk.warez var der nogen der henviste til et program, der kan lige
præcis det. Kan ikke huske hvad det hedder, men du kan jo evt. prøve der.

Held&Lykke

Daniel