Skærme
Fijala 3554
Menu på Sony 200GST 17" defekt.
Fra : Jørn Peter Sørensen

Dato : 10-12-02 17:29

Hej
Jeg har fået det problem at min skærm er ret lys i billedet, billedet er
eller ok, men det er bare for lyst, og det starter den med at være lige fra
at komputeren booter, istedet for sort er den er den grå, og jeg kan heller
ikke justere det væk for kalder jeg menuen frem, så er der underlige tegn og
symboler der roder rundt , så den kan ikke bruges.
hvad gør jeg, er det noget der kan fikses på en eller anden måde, det er
egentlig lige meget med menuen, hvis jeg bare manuelt kunne justere
lysstyrken lidt ned, så kunne den sagtens bruges lidt endnu.
Jeg har prøvet den på en anden komputer det ændre ikke noget.

Hvis jeg skulle have en ny skærm, ville en Dell 19" så være et godt valg,
jeg kan se på Dells hjemmeside, at man kan få en sådan sendt til døren for
2800 kr, med 3 års garanti, det lyder da rimeligt.
Mvh Jørn

Fra : Daniel Andersen

Dato : 11-12-02 21:08

> [...]
> lysstyrken lidt ned, så kunne den sagtens bruges lidt endnu.
> Jeg har prøvet den på en anden komputer det ændre ikke noget.

Davs

Sidder med selvsamme skærm (Indtil i morgen, hvor min 172T ankommer), og for
2 år siden fik jeg præcis samme fejl - Min var så bare meget mørk, og med
kinesiske tegn i menuen mm. Den måtte altså en tur forbi Sony og blive
lavet, og det slipper du ikke for. Jeg havde heldigvis 3 års garanti, så den
blev bare lavet uden bøvl, og har fungeret perfekt lige siden

Mvh
Daniel-San