Hjjjjjæææælppp...... Teksten forsvinder.~
Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 17-01-01 14:43

jeg har en flashside hvor der findes 2 movieclips med noget tekst i.

I teksten findes der nogle url's. Men på nogle maskiner forsvinder hele
teksten??? Hvad kan gør jeg forkert??

Det hele kan ses på http://www.husetventure.dk under Om huset - Bestyrelse
og under Kontakt

Det hele er lavet i Flash 5. Hvad kan jeg gøre ved det????

Fra : lars gregersen

Dato : 18-01-01 22:56

Som jeg kan se det, er det elemtært...min skærm er sat til 1024x768, din
side er ikke "scaleable", det vil sige at i 800x600 forsvinder dine links.
Det gør de på min maskine...kunne det være noget så simpelt.
Ellers kan du jo definere dine link som html. Det kan lade sig gøre i flash
5 med textfields.
Lars