Skærme
Fijala 3554
Ang. Skærm. Kan man se de to streger på ~
Fra : Insert

Dato : 10-12-02 16:36

Kan man se de to streger på monitoren Iiayama Vision Master Pro 454 19"?
Det er jo en aperture grille skærm og DiamondTron billedrør. Så jeg vil
meget gerne vide det.
Jeg ved at man snakker om de streger på skærme fra Eizo. Men kan de ses på
Iiayama skærme også? Specielt på Vision Master(VM) Pro 454 skærm??
-
Insert

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-12-02 18:17

"Insert" <a@a.se> skrev i en meddelelse
> [...]
ses på
> Iiayama skærme også? Specielt på Vision Master(VM) Pro 454 skærm??

Hvis det er et Diamandtron kan de ses.

- Martin

Fra : Heureka

Dato : 13-12-02 14:24

Jeg mener at ha hørt det skyldes et særlig ophæng som gør skærmen mere
"robust"

Thomas

Fra : Peter

Dato : 14-12-02 02:32