[AMG] Meddelelse fra Allmusic
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-12-02 16:23

Som opfølgning på en brugerundersøgelse skriver Allmusic.com bl.a.:

The AMG editorial staff would love to increase their coverage of
international releases. Unfortunately, our resources won't reach that
far. So, we've committed ourselves to covering extensively the portion
of the market most valued by our users: the North American catalog,
major imports, and international releases which have made some impact in
the US and UK markets. This is a daunting goal that consumes all of our
resources.
http://www.allmusic.com/results.html

De skriver godt nok også, at de forsøger at hæve hastigheden på
tilføjelse af rettelser og tilføjelser, de får tilsendt, men jeg tror,
det er svært at forestille sig Allmusic som en effektiv database for
dansk musik. Det er nu ni uger siden, jeg indsendte en masse oplysninger
om Outlandish.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Man behøver jo bare at kaste ét blik på Luntes hue-kvast før man hører

Fra : Karina Hjorth

Dato : 10-12-02 17:50

> dansk musik. Det er nu ni uger siden, jeg indsendte en masse oplysninger
> om Outlandish.

Og ca. lige så længe siden, jeg gjorde om Shu-Bi-Dua...

Mvh
Karina

Fra : Peter G

Dato : 10-12-02 22:44

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote:

>Og ca. lige så længe siden, jeg gjorde om Shu-Bi-Dua...

....hvilket sikkert vil medføre at databasens størrelse bliver
fordoblet hvis de medtager det.

Kan I ikke prøve at søge optagelse som en slags validerede freelance
skribenter?
--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-12-02 00:11

Peter G skrev:

> ...hvilket sikkert vil medføre at databasens størrelse bliver
> fordoblet hvis de medtager det.

Karina, har du husket at skrive den dersens Shubidua-bog på
ønskeseddelen?

> Kan I ikke prøve at søge optagelse som en slags validerede freelance
> skribenter?

De tager vist deres ekspertrolle temmelig alvorligt, så jeg vil ikke
engang forsøge. Og det link, jeg gav, giver under alle omstændigheder
alt andet end lovende udsigter, hvis jeg gjorde.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Ikke engang de værste fans sætter overflødige udenlandske ord i

Fra : Karina Hjorth

Dato : 11-12-02 11:49

> Karina, har du husket at skrive den dersens Shubidua-bog på
> ønskeseddelen?

*LOL* Nej, hvad skal jeg med to Jeg købte den i fredags og fik den
signeret fredag aften....

Mvh
Karina

Fra : Peter G

Dato : 11-12-02 20:25

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

>De tager vist deres ekspertrolle temmelig alvorligt, så jeg vil ikke
>engang forsøge. Og det link, jeg gav, giver under alle omstændigheder
>alt andet end lovende udsigter, hvis jeg gjorde.

Efter lidt granskning må jeg give dig ret. Dog kommer det også an på
hvor meget man brænder for at blive skribent. for det lød ikke *helt*
umuligt at de kunne bruge nogle skandinaviske skribenter.