R.E.M. til Midtfynsfestival
Fra : Per Madsen

Dato : 10-12-02 16:07

http://www.midtfynsfestival.dk/mf.asp?lang=dk

... så kan jeg ikke be' om mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per

Fra : Rasmus Hochreuter

Dato : 10-12-02 16:40

> .. så kan jeg ikke be' om mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heller ikke mig. Noget tyder på at MF har besluttet at lægge stilen kraftigt
om i forhold til sidste år! Nu håber jeg bare at de fortsætter stilen.

Umiddelbare ønsker fra min side til festivalen er:

* Flere Rock/Punk bands!
* Genansæt Blues Brothers Souvenirs Show til at åbne festivalen. (Det var en
succes 13 år i streg, hvorfor ændre på det?)
* Et musikprogram der er mere dybt end bredt tak. MF skal ikke være nogen
familiefestival.
* Aldrig mere Snave pilsner til overpris på MF vi vil have Slots til 90 kr.
kassen igen!
* Frigiv boderne til foreningerne. De skal selv bestemme udvalg og priser.

Det var lige my two cents, men hvor er det godt at MF kan hive sådan et navn
hjem!

Mange hilsener fra

Rasmus Hochreuter
rammu@tiscali-dot-dk