Automatisk videre til andet domæne
Fra : Bo Lyngsaa

Dato : 10-12-02 16:07

Hej

Hvordan er det man laver en automatisk videreførsel fra et (tomt)
domæne til den aktive website, der findes på et andet domæne?

Jeg har lavet det før, men det er år siden ...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Lyngsaa

Dato : 10-12-02 16:16

... hmmmm...

Det lyder lidt kryptisk, den måde det indlæg var skrevet på... så
her:

Jeg har 2 domæner:
aaa.dk
bbb.dk

"aaa.dk" bruges aktivt med hjemmeside, etc.
"bbb.dk" bruges ikke mere, men jeg vil gerne have folk, der kommer
ind på det automatisk overført til det aktive website: aaa.dk

Hvordan gør jeg det?

(Det var vist bedre skrevet end det første indlæg, jeg lavede... :)
)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-02 16:37

Bo Lyngsaa <Lyngsaa@yahoo.com> skrev :

>"aaa.dk" bruges aktivt med hjemmeside, etc.
>"bbb.dk" bruges ikke mere, men jeg vil gerne have folk, der kommer
>ind på det automatisk overført til det aktive website: aaa.dk

I <head>:

20 er antal sekunder inden viderestilling.

Sørg for at der også er et link på siden, da der er enkelte
browsere, der ikke understøtter det, men alle gængse browsere
gør.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-12-02 16:39

Knud Gert Ellentoft skrev:

Hvis du har mulighed for det er der andre metoder der er bedre. Se
vejledningen på W3's tip-side:
<http://www.w3.org/2001/06tips/reback>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bo Lyngsaa

Dato : 10-12-02 17:00

Tak ... det virker perfekt...

Fra : tina pedersen

Dato : 11-12-02 16:12

du skal have din DNS A record til at henvise til det andet domaine

www.html.dk/tutorials

Fra : tobias

Dato : 16-12-02 20:19

"tina pedersen" <tipeder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> du skal have din DNS A record til at henvise til det andet domaine

Er det det min udbyder kalder "pegning" og vil have betaling for ?

Jeg har også to domæner, men kun det ene er aktivt.

tobias

Fra : Niels Andersen

Dato : 16-12-02 21:10

tobias wrote in <pApL9.2153$Hl6.178241@news010.worldonline.dk>: