Master Fatman - Hail Hail
Fra : Lars Petersen

Dato : 10-12-02 15:48

Hej

Nogen her der ved om Master Fatman's Hail Hail-album overhovedet kan
fremskaffes nu om stunder? Og i givet fald hvorhenne?

Min lokale pladepusher kunne nemlig ikke skaffe den.

/lars

Fra : Kim

Dato : 10-12-02 19:29

Håber dette kan hjælpe din jagt?
-
Master Fatman Hail Hail
1991 CD EMI 7980512 <~~~~
-
Info'en er fra mesterens egen hjemmeside.
http://home13.inet.tele.dk/pkb/fatman.htm

Mvh. Kim

Fra : Jacob

Dato : 10-12-02 21:57

On Tue, 10 Dec 2002 15:48:06 +0100, "Lars Petersen" <info@minimuh.dk>
wrote:

>Nogen her der ved om Master Fatman's Hail Hail-album overhovedet kan
>fremskaffes nu om stunder? Og i givet fald hvorhenne?

TP har den til kr 5,00:
http://www.tpmusik.dk/

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Lars Petersen

Dato : 11-12-02 13:17

"Jacob" <jjlarsen@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> TP har den til kr 5,00:
> http://www.tpmusik.dk/

Hej

Tak for den oplysning, men hvordan bestiller man stuff fra TP nå man bor i
Fredericia og ikke lige har råd til at tage et smut over Storebælt for at
købe den?

/lars