[OT] Lord Of The Ring - The Two Towers
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-12-02 15:35

Hej alle,

I må meget undskylde jeg lige fyrer sådan en fuldstændigt off-topic
tingest af her.

Men, til de af jer der er lige så vild med LOTR filmene som jeg er,
bliver NØDT til at se den her.

Det er Jack Black (en af mine yndlings-komikere) og Sarah Michelle
Gellar (Buffy) der har lavet en stor, tyk, fed joke med LOTR. KÆFT det
er morsomt. Og piger, det kan godt være I bli'r lidt røde i ansigterne
))

Anyway, her er den, og så skal jeg nok holde mig fra mere OT i denne
omgang

http://www.acc.umu.se/~fobas/lotr.wmv

Jacob

Fra : Lene Vang

Dato : 10-12-02 16:01

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> skrev i en meddelelse
> [...]
> ))
>
> Anyway, her er den, og så skal jeg nok holde mig fra mere OT i denne

Som en stor fan af LOTR, kan jeg kun sige....

LOOOOOOOOL, det er for syret :)

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Camilla Larsen

Dato : 10-12-02 16:18

*LOOOOOOOL* den er bare for go´

--
Camilla

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-12-02 16:15

Jacob Saaby Nielsen wrote:
> [...]
> ))
>
> Anyway, her er den, og så skal jeg nok holde mig fra mere OT i denne

*ROFL* totalt kanon...... jeg klukker endnu ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Lene Vang

Dato : 10-12-02 16:45

men men jacob, det er jo ikke "The Two Towers", men "the fellowship the
ring". tisk tisk.. sikke en begynder fejl *GGG*

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-12-02 19:45

On Tue, 10 Dec 2002 16:44:30 +0100, "Lene Vang"
<lenevangkatte@bakketiscali.dk> wrote:

>men men jacob, det er jo ikke "The Two Towers", men "the fellowship the
>ring". tisk tisk.. sikke en begynder fejl *GGG*

Nårh ja, undskyld ))

Skal ind og se TT om 1½ uge. Har billetter i Imperial, række 18 midt
for. Glæder jeg mig ? Tror jeg nok !

Jacob

Fra : Lene Vang

Dato : 10-12-02 20:03

> Nårh ja, undskyld ))
>
> Skal ind og se TT om 1½ uge. Har billetter i Imperial, række 18 midt
> for. Glæder jeg mig ? Tror jeg nok !
>
> Jacob

det samme her, men jeg skal desværre kun i gladsaxe bio. Men det er bedre
end ingen ting. :)

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Ann K.

Dato : 10-12-02 23:18

>det samme her, men jeg skal desværre kun i gladsaxe bio. Men det er
bedre
>end ingen ting. :)
>
>Lene Vang

Ja - og så giiiider vi ikke høre mere om det!!!!!!!

Mvh Ann - der _havde_ billetter til premieren i Imperial... og så
alligevel skal på arbejde fordi nogle idioter (til andre tider kaldet
mine kære kolleger) valgte at lægge fritidsklubbens julehalløj + nyvalg
til forældrebestyrelse på den aften! (((((((((((((((((((
Men link'et var hulkende morsomt... må vise det frem i klubben i morgen

Fra : KatjaStrofen

Dato : 10-12-02 20:48

Jacob Saaby Nielsen <dont@think.so> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7oubvuoim4d6t1jij4mvra13d7o05p9vvc@4ax.com...
> [...]
> ))
>
> Anyway, her er den, og så skal jeg nok holde mig fra mere OT i denne

Hvor stor fan jeg end er af LOTR - som ruleZ osv

føler jeg mig provokeret til at citere dig

"Det her er ikke et katte-opdrætterne-informerer-hinanden-om-alt forum. Det
er et
forum om katte generelt. "

Og jeg vil så lade det billede stå et kort øjeblik - hehe!!!

Katjastrofen!

Som synes dobbeltmoral er en underlig størrelse!!

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-12-02 20:58

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> Som synes dobbeltmoral er en underlig størrelse!!

Helle

Fra : les

Dato : 11-12-02 10:20

KatjaStrofen wrote:

> [...]
>
> Katjastrofen!
>
> Som synes dobbeltmoral er en underlig størrelse!!

Moral er godt..Men dobbeltmoral er dobbelt så godt..Passer vist fint i
den her sammenhæng

/ce

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 11-12-02 17:52

On Wed, 11 Dec 2002 10:20:13 +0100, les <lestat@NOSPAM.knastaksel.dk>
wrote:

>Moral er godt..Men dobbeltmoral er dobbelt så godt..Passer vist fint i
>den her sammenhæng

<indsæt begrundelse for hvorfor det trods alt er bedre med sjove
indlæg, end hade-indlæg debattørerne imellem>

Og så er der vist ikke mere at sige til det

Jacob

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 11-12-02 17:49

On Tue, 10 Dec 2002 20:47:34 +0100, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>Og jeg vil så lade det billede stå et kort øjeblik - hehe!!!

Jeg vælger at ikke kommentere den yderligere, andet end:

:D

Jacob

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-12-02 23:26

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> wrote in message
> [...]
> ))
>
> Anyway, her er den, og så skal jeg nok holde mig fra mere OT i denne

Hej Jacob.

Mand, den MTV-parodi er guld! *LOL!*
Tak for linket - jeg havde ikke set den før nu.

MvH An storgrinende Aragorn_dk