S: Billet til Ringenes Herrer - De to tårn~
Fra : Danni Luong

Dato : 10-12-02 15:13

Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol
3, fredag den 20. decemebr, kl 18.

Please email mig dit bud.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-12-02 15:22

"Danni Luong" <tweedy@cs.auc.dk> wrote in message
> Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
> jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol
> 3, fredag den 20. decemebr, kl 18.

Som skrevet så mange gange før er køb/salg hverken velset eller on topic i
denne nyhedsgruppe. Der henvises istedet til markedshierarkiet. Desuden er
det ikke lovligt at sælge billetter med henblik på fortjeneste:

"Bekendtgørelse af lov om forbud mod videresalg af billetter til LBK nr
769 af 25/11/1991 (Gældende)
§ 1. Videresalg af billetter til offentlige forlystelser, ved hvilket
sælgeren søger at opnå fortjeneste, er forbudt."

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-12-02 15:56

On Tue, 10 Dec 2002 15:22:01 +0100, "Nikolaj Borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>"Danni Luong" <tweedy@cs.auc.dk> wrote in message

enig, men jeg synes nu stadig det er oplagt at poste det her. Og så er
det jo ikke særlig tit det sker.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : John Sahl

Dato : 10-12-02 17:43

Morten Bowman Hansen wrote:
> enig, men jeg synes nu stadig det er oplagt at poste det her. Og så er
> det jo ikke særlig tit det sker.

Og hvad så når det sker 10 eller 50 gange om dagen?

Og kunne du ikke også lige tage et kig på www.usenet.dk og lære
lidt om at klippe/quote korrekt?

FUT dk.admin.netikette

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Per

Dato : 15-12-02 20:20

In article <d30cvusokvo170bh85bf299fed8hmn34da@4ax.com>,
morten@NOSPAMbowman.dk says...

> enig, men jeg synes nu stadig det er oplagt at poste det her. Og så er
> det jo ikke særlig tit det sker.

Enig, så længe det er relevant. Personligt fatter jeg ikke at nogen
bruger de der køb og salg grupper - jeg kiggede lige i en - alt var
irrelvant for mig, hvordan skulle jeg vide at at der netop idag var var
noget interessant? Men dem som bestemmer (et mindretal?) har besluttet
anderledes.

Fra : Per

Dato : 15-12-02 20:17

In article <hLmJ9.63231$HU.4695861@news010.worldonline.dk>,
nikol@jSbPoArMg.dk says...
> [...]
> § 1. Videresalg af billetter til offentlige forlystelser, ved hvilket
> sælgeren søger at opnå fortjeneste, er forbudt."

Han sælger den for 85 kr, men da han drukner i tilbud så udvælger han dem
som tilfældigvis vælger at give ham gaver ved siden af ;)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-12-02 15:57

On 10 Dec 2002 06:12:31 -0800, tweedy@cs.auc.dk (Danni Luong) wrote:

>Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
>jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol
>3, fredag den 20. decemebr, kl 18.
>
>Please email mig dit bud.

Øøøhh i hvilken bif?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-12-02 15:57

> [...]

>Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
>jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol

Øøøhh i hvilken bif?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Heinz

Dato : 11-12-02 16:29

"Danni Luong" <tweedy@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Da min kæreste har vundet en enkelt billet til ovenstående film, har
> jeg denne til salg for hbo. 80,-. Pladsens lokation er række 20, stol
> 3, fredag den 20. decemebr, kl 18.
>
> Please email mig dit bud.

Siden du er OT og filmen ikke siger mig noget:
2stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at løbe, så
har både du og din kæreste en hver at i kan nyde til aftenskaffen.

Fra : Kong Kent

Dato : 11-12-02 17:30

> Siden du er OT og filmen ikke siger mig noget:
> 2stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at løbe,

> har både du og din kæreste en hver at i kan nyde til aftenskaffen.

Siden han er OT og filmen siger mig noget:
3stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at løbe, så
har både du og din kæreste en hver at i kan nyde til aftenskaffen.

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Tenzel Kim

Dato : 11-12-02 17:51

Kong Kent wrote:

> Siden han er OT og filmen siger mig noget:
> 3stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at løbe, så
> har både du og din kæreste en hver at i kan nyde til aftenskaffen.

De har rent faktisk 1½ når det kommer til stykket

Tenz.

Fra : David T. Metz

Dato : 11-12-02 18:12

Tenzel Kim kalligraferede, i news:3DF76CF0.6050009@hotmail.com

> De har rent faktisk 1½ når det kommer til stykket

Ja og når de deler den så kan de bagefter slikke al det karamel af hinanden,
der løber ud over det hele ... Det lyder meget sjovere, så Kong Kents tilbud
er klart det bedste!

Nååh, var det ikke dk.snak.sexualitet det her? Damn - det er snart ikke til
at finde ud af hvilken gruppe man skriver i.

David

Fra : Heinz

Dato : 11-12-02 21:58

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at løbe,

> har både du og din kæreste en hver at i kan nyde til aftenskaffen.

Den kan jeg godt overgå:
4 stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at
løbe OG 2 stk super dejlige mint skildfrøer fra Galle & Jessen der giver
kuldegysninger når de bides over der giver orgasme lignende trækninger.

Heinz

Fra : Kong Kent

Dato : 11-12-02 22:14

> [...]
> løbe OG 2 stk super dejlige mint skildfrøer fra Galle & Jessen der giver
> kuldegysninger når de bides over der giver orgasme lignende trækninger.

Jeg synes bare det er totalt latterligt når folk begynder at overbyde så
voldsomt. Det lader jo ikke os almindelige fattigrøve en kinamands chance
for at få fat på de billetter! Jeg synes det er vildt unfair.

*GG*

Fra : Heinz

Dato : 11-12-02 22:26

> [...]
> voldsomt. Det lader jo ikke os almindelige fattigrøve en kinamands chance
> for at få fat på de billetter! Jeg synes det er vildt unfair.

OK Jeg giver fortabt, du må godt få den billet, jeg kunne ikke modstå
fristelsen så jeg har kommet til at spise de 2 af skildpadderne, men de
smagte dælme også dejligt

Heinz

Fra : ML-78

Dato : 12-12-02 03:02

> [...]
> løbe OG 2 stk super dejlige mint skildfrøer fra Galle & Jessen der giver
> kuldegysninger når de bides over der giver orgasme lignende trækninger.

Pas nu på du ikke får karamel-skade.

ML-78

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-12-02 10:16

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Pas nu på du ikke får karamel-skade.
>

> ML-78

Man skulle tro I var på Toms Åkander... ;op ;oD

MvH Aragorn_dk

Fra : Heinz

Dato : 12-12-02 14:46

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Pas nu på du ikke får karamel-skade.
>

> ML-78

Har jeg fået, lagde du ikke mærke til min lille skribent fejl ?
Jeg kaldte mint frøer for mint skildfrøer, så skaden er sket

Heinz

Fra : Per

Dato : 15-12-02 20:26

In article <kaqcnQAr070aNWqgXTWcpQ@giganews.com>,
tomatoking@thebottle.com says...
> 4 stk superlækre Toms Karamel Skildpadder der får mundvandet til at
> løbe OG 2 stk super dejlige mint skildfrøer fra Galle & Jessen der giver
> kuldegysninger når de bides over der giver orgasme lignende trækninger.

Hvad? Har de lavet en film om toms originaler?

Fra : Heinz

Dato : 16-12-02 14:06

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse
> In article <kaqcnQAr070aNWqgXTWcpQ@giganews.com>,
> tomatoking@thebottle.com says...
> >

> Hvad? Har de lavet en film om toms originaler?

Ja, den hedder: Fammilien Tomsen In Heat.
Udgangs historien er at Skildpadde får karamelskade efter et mislykkedes sex
forsøg med Holly, derefter forsøger Guldbar at hjælpe Skildpadde med
Schokoagra, men det giver bagslag, han får øjne for Yankiebar og begynder at
gå med tøj fra Schokochannel.

Heinz