Skærme
Fijala 3554
skygger på skærm
Fra : Ole Køster

Dato : 10-12-02 14:09

Hej alle.

Jeg har fået ny pc, en Athlon xp 1800 , 256 ram, 64 mb nvidia grafikkort.

Jeg har en 4 år gammel 15 " skærm, som altid har stået meget skarp på den
gamle pc ( 200 Mhz / 2 Mb grafikkort ).

Nu er den desværre ikke så skarp længere, der er lidt skygger på teksten,
det gælder især bogstavstyper som er " bløde " i faconen.

Jeg kører win XP.

Det er både når jeg er på nettet, eller hvis jeg f.eks har et word dokument
i sidevisning, så er der er eller flere lodrette skygger af hele dokumentet
lige til højre for.

Er der nogle der har en god ide

mvh Ole

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-02 15:26

Ole Køster wrote:
> [...]
>
> Jeg har en 4 år gammel 15 " skærm, som altid har stået meget
> skarp på den gamle pc ( 200 Mhz / 2 Mb grafikkort ).

Prøv et andet grafikkort eller en anden skærm, for at se hvilken
af dem der egentlig er dårlig.
Jf. evt. denne tråd:

/Mikael

Fra : Ole Køster

Dato : 10-12-02 22:35

> Prøv et andet grafikkort eller en anden skærm, for at se hvilken
> af dem der egentlig er dårlig.

Jeg tror jeg prøver med en anden skærm først !

mvh Ole