Lydkvalitet i Siemens Gigaset 3000 Micro h~
Fra : Jesper

Dato : 05-03-01 12:59

Da jeg overvejer at købe en ny trådløs, ville jeg lige høre om der er nogen
som kunne fortælle mig hvordan lydkvaliteten er i Micro-håndsættet.

Kan man holde ud at anvende det til længere samtaler?

Hvordan ser det ud med indstillinger af volume, diskant og bas?

Hvis der er nogen som anvender det tilhørende headsæt, vil jeg også gerne
høre om lydkvaliteten i det.

Jesper.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 05-03-01 13:27

"Jesper" <Jesper256@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Da jeg overvejer at købe en ny trådløs, ville jeg lige høre om der er
nogen
> som kunne fortælle mig hvordan lydkvaliteten er i Micro-håndsættet.

Exelent.

> Kan man holde ud at anvende det til længere samtaler?

No problemo.

> Hvordan ser det ud med indstillinger af volume, diskant og bas?

Volume - Jeps.

Diskant - ikke forstået.

Bas - ikke forstået.

> Hvis der er nogen som anvender det tilhørende headsæt, vil jeg også gerne
> høre om lydkvaliteten i det.

Exelent

Alt i alt - En glimrende telefon som jeg bruger hver dag, med de af dig
ønskede funktioner, dog excl. bas og diskant..

mvh
Bjørn

Fra : Jesper

Dato : 05-03-01 13:44

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote in message

[snip]

> Volume - Jeps.
>
> Diskant - ikke forstået.
>
> Bas - ikke forstået.
[snip]

Nogle telefoner/headset giver mulighed for at indstille "lys"/diskant eller
"mørk"/bas lyd. Det kan nogle gange være nødvendigt, hvis personen i den
anden ende har en meget dårlig telefon eller forbindelse.

Det lyder som om at jeg ikke behøver at lede mere, men blot købe så hurtigt
som muligt.

Jesper.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 05-03-01 13:47

> [...]
> "mørk"/bas lyd. Det kan nogle gange være nødvendigt, hvis personen i den
> anden ende har en meget dårlig telefon eller forbindelse.

Ok - Det har jeg endnu ikke set; men Gigaset 3000 Micro har ikke den feature
(måske S45 )

Jeg har dog heller aldrig oplevet problemet.

> Det lyder som om at jeg ikke behøver at lede mere, men blot købe så
hurtigt
> som muligt.

Jeps - Har/anvender i øvrigt flere af de trådløse Gigaset typer. Alle har en
fremragende lydkvalitet. Skal du have mere rækkevidde, kan en Repeater
anbefales. Den virker også excelent.

mvh
Bjørn