Steffen Brandt ved P3 Prisen - optagelse e~
Fra : Ingrid

Dato : 10-12-02 13:22

Hej

Jeg gik desværre glip af den først 1,5 time af udsendelsen.

Er der nogen som har optaget netop Steffen Brandts "takketale" ved P3 Prisen
? Og jeg leder også med lys og lygte efter en optagelse af "En verden
perfekt" som TV-2 har spillet samme aften sammen med Superheroes/Thomas
Troelsen ? Jeg vil være ufatteligt glad at få en kopi af de 2 indslag.

Jeg har optaget live numrene de spillede senere i udsendelsen.

Håber nogen derude kan hjælpe mig !

Hilsen
Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Ingrid

Dato : 10-12-02 16:19

Er løst, glem indslaget.
Ingrid

Fra : Peter G

Dato : 10-12-02 22:44

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote:

>Er løst, glem indslaget.
>Ingrid

Kommer det op som skrift på en af dine sider? Jeg ville personligt meget
gerne læse hvad Hær Stæffen Brændt havde at sige om/til vores
kulturminister.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Troels

Dato : 11-12-02 00:44

> Kommer det op som skrift på en af dine sider? Jeg ville personligt meget
> gerne læse hvad Hær Stæffen Brændt havde at sige om/til vores
> kulturminister.

Han sagde at hvis han (Steffen Brandt) havde vist at han (Brian Mikkelsen)
kom ville han da have bagt en kage. En RÆVEkage. Så sagde han noget om at
han var kommet lidt skidt fra start, men nu havde indset at der er brug for
den danske musik.

/Troels

Fra : Ingrid

Dato : 11-12-02 10:10

> Kommer det op som skrift på en af dine sider? Jeg ville personligt meget
> gerne læse hvad Hær Stæffen Brændt havde at sige om/til vores
> kulturminister.

Det han har sagt ku' du allerede læse på www.tv2fan.dk, samme dag det blev
sagt

Fra : Peter G

Dato : 11-12-02 20:25

>Det han har sagt ku' du allerede læse på www.tv2fan.dk, samme dag det
>blev sagt

D'oh. Tak til Troels og dig for jeres svar.