Barn & kat - en lille, sød historie
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 10-12-02 10:52

Manden og jeg sad i køkkenet, da Ditte kom hjem fra skole. Hun kom styrtende
forbi vinduerne, og fór ind i bryggerset. Et øjeblik efter, mens vi stadig
sad og undrede os over hvad der foregik, kom Aurora galopperende fra den
anden ende af huset. Hvad sker der??? "Vi løb om kap" siger Ditte.

Aurora havde siddet klar i kældervinduet, som Ditte går forbi når hun kommer
fra bussen, og så har de åbenbart en "aftale" om at se, hvem der kommer
først ud i bryggerset. Aurora er den store modtagelseskomité for Ditte, og
så falder der selvfølgelig et par godbidder af

Ditte plejer at komme hjem på samme tid hver dag. Men forleden dag, kom der
2 gange nogen (andre) hjem lige omkring det tidspunkt, så Aurora måtte 2
gange gå forgæves ud til bryggerset, før det endelig, 3. gang, var den
"rigtige", der kom hjem

Jeg har lagt et par billeder af dem her:
http://makeashorterlink.com/?A279327B2

Mvh. Else
--

www.geocities.com/gyldenk

Fra : Pia J

Dato : 10-12-02 11:31

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sad og undrede os over hvad der foregik, kom Aurora galopperende fra den
> anden ende af huset. Hvad sker der??? "Vi løb om kap" siger Ditte.

Hvor herligt! Der er ikke noget så skønt som når alle kæledyrene flokkes om
en, når man kommer hjem.

:Pia

Fra : Maj-Britt

Dato : 10-12-02 11:57

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sad og undrede os over hvad der foregik, kom Aurora galopperende fra den
> anden ende af huset. Hvad sker der??? "Vi løb om kap" siger Ditte.

Hej Else,

Sød historie - dejligt at de har så meget glæde af hinanden Når jeg
kommer jeg hjem med indkøbsposer står alle mislingerne gerne klar lige inden
for døren, men *suk* det er desværre kun mine plasticposer, der er
interessante fordi de er åbenbart gode at slikke på *tsk tsk*

> klip>
> Jeg har lagt et par billeder af dem her:
> http://makeashorterlink.com/?A279327B2

Tak for kigget - det er nogle skønne billeder Jeg bliver helt
midsundelig og vil også gerne ha' en rød missetat med masser af pels *piv*

Julehilsen
Maj-Britt
( og Ninja der fornærmet brummer, fordi han mener at alle rigtige katte
bærer tuxedo ..)

Fra : Lindes

Dato : 10-12-02 21:40

Hej Else

Sikke en skøn beretning *gg* det er somme tider utroligt hvad der foregår
mellem børn og dyr, ikke altid vi voksne kan være med

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-12-02 18:38

"Lindes" <charlote@get2net.dk> skrev...
> Sikke en skøn beretning *gg* det er somme tider utroligt hvad der foregår
> mellem børn og dyr, ikke altid vi voksne kan være med

Men ind i mellem kan vi - jeg har ihvertfald haft indtil flere katte, som
jeg har leget hhv. fange-/gemmeleg med... vores første burmeser og jeg
"opfandt" fange-/gemmeleg, det foregik ved, at vi stirrede på hinanden i en
rum tid, hvorefter jeg løb gennem lejligheden med katten efter mig, stoppede
bag en døråbning eller lignende, hvor han så skulle fange mig (ved at daske
til mig med poten på benet). Når han havde gjort det, var det hans tur til
at løbe og mig der skulle fange ham osv.
Gæt hvem der hurtigst blev træt...

Og jeg har flere katte, som elsker at lege samme leg - men også et par
stykker, som ser ud som de mener at jeg er fuldstændig åndssvag, hvis jeg
prøver at få dem igang )

Mvh. Camilla

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 13-12-02 21:09

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til mig med poten på benet). Når han havde gjort det, var det hans tur til
> at løbe og mig der skulle fange ham osv.

Hi-hi. Dér gad jeg godt være en flue på væggen *G*

Mvh. Else.
--

www.geocities.com/gyldenk