Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede kritik uge 10
Fra : Malene

Dato : 05-03-01 12:16

Hej med jer!

Når jeg prøver at se Jakobs "julegave" , får jeg desværre kun et rødt kryds
frem istedet for billedet. Er der mon nogen af jer andre der kan se det???

Mange hilsner : Malene

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 05-03-01 12:49

Nej, heller ikke her virker det.

Mvh.
Mikkel Rasmussen
http://hjem.get2net.dk/footech

Fra : N/A

Dato : 05-03-01 23:31

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 05-03-01 23:31

Hej

On Mon, 5 Mar 2001 16:11:11 +0100, "Erland Pillegaard"
<pillegaard@adr.dk> wrote:

>Og, jeg kan heller ikke se noget
>Erland Pillegaard

Det gläder mig i og for sig at ingen anden kan se noget udover dette
röde x, men det er jo kedeligt at vi ikke kan se julegaven. Jeg troede
det ver hos mig der var noget galt.

Nå der findes i og for sig to muligheder, endten er det for lanngt fra
Jul så det er derfor, julen varer jo ikke til Påske, Fasten kommer som
bekendt imellem og der er vi nu. Eller også er det for tidligt, der er
langt til Juleaften.

Nå vi kan jo håbe på at fejlet snart bliver rettet så vi alle sammen
kan se julegaven.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 06-03-01 11:18

> Nå vi kan jo håbe på at fejlet snart bliver rettet så vi alle sammen
> kan se julegaven.
>
> mvh Hans Peter Larsson
> Visby, Sverige

Eller også må gaven bag krydset ikke ses før jul

Mikkel Rasmussen

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 06-03-01 22:58

Hej Mikkel