Morrowind SoulGems
Fra : Mikkel Petersen

Dato : 09-12-02 19:46

Hvordan får man en soul ind i en soulgem... jeg har måske 50 soulgems men
jeg kan ikke finde ud af hvordan hvad får en soul ind i dem.... Please hjælp
mig

PÅ forhånd tak

Mikkel
__________________________________________________________________ Mikkel
Petersen ICQ#: 95042438 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Jacob

Dato : 09-12-02 22:34

> Hvordan får man en soul ind i en soulgem... jeg har måske 50 soulgems men
> jeg kan ikke finde ud af hvordan hvad får en soul ind i dem.... Please
hjælp
> mig

Du skal kaste en spell, der binder den næste sjæl du slår ihjel inden for et
givent tidsrum, og have en soulgem af passende størrelse i dit inventory. Så
let er det. Jeg kan nu ikke lige huske spell'ens navn.

Fra : DWM

Dato : 10-12-02 00:30

"Jacob" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> Du skal kaste en spell, der binder den næste sjæl du slår ihjel inden for et
> givent tidsrum, og have en soulgem af passende størrelse i dit inventory. Så
> let er det. Jeg kan nu ikke lige huske spell'ens navn.
Den hedder soultrap.

/Kenneth Iversen

Fra : arc@na

Dato : 10-12-02 02:16

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in

> Den hedder soultrap.

Det bedste efter min mening er våben i stil med "Souldrinker", en daedrisk
dolk som du får som resultat af en af de sidste quests for Balmora Mage's
Guild, ellers kan man selv få lavet et hos Galbedir i Balmora eller os
Foms Miriel i Caldera eller...

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 10-12-02 02:17

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in

> "Souldrinker"

PS: - er forhekset med en "Trap Soul 60 sec. on hit"-formular.

arc@na