Stand-Up.dk på zulu idag 21.15 - nogen der~
Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 20:19

I aften på zulu kl 21.15 kommer der standup.dk med "Dan Andersens
guitarshow"!!!

Er der nogen der gider optage det på video og skrive teksterne ned? De
er vildt skægge og ville være sjove at kunne når man sidder rundt om
lejrbålet.

/ / dentro / /

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-12-02 21:13

/ / dentro / / wrote:
> I aften på zulu kl 21.15 kommer der standup.dk med "Dan
> Andersens guitarshow"!!!
>
> Er der nogen der gider optage det på video og skrive teksterne
> ned?

Har du ikke selv Zulu?
(jeg har heller ikke!)

> De er vildt skægge og ville være sjove at kunne når man sidder
> rundt om lejrbålet.

Nåå ja ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-12-02 21:43

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df4f952$0$47068$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

_______________

Er de sjove???? - Jeg kom til at trykke forkert program på mit tv og det jeg
så var der intet sjovt i. Det meste af det er uforståeligt. jeg hørte bl.a.
følgende.

Jesus sked på vandet - eller is ?

Hæklede grydelapper er dumme - jo for vi skal beskytte os mod
drivhuseffekten - lobale opvarmning -grydelapper er ikke tætte.

Hilsen Åge

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-12-02 22:38

Åge Halldorsson wrote:
> Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i
> en nyhedsmeddelelse:3df4f952$0$47068$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Det er forkert, jeg har ikke skrevet ovenstående, det har
"/ / dentro / /".
Jeg citerede ham bare.

/Mikael

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-12-02 14:06

> [...]
jeg
> så var der intet sjovt i. Det meste af det er uforståeligt. jeg hørte

Det sagde "manden" ikke Åge, det er tid til at få skiftet batterier i dine
hørerapperater..

Han sagde "Jesus gik på vandet - eller is?"... altså, selvfølgelig kunne
Jesus godt ahve gået på vandet, hvis det var frosset...

Se, DET er humor....

> Hilsen Åge

Lars B

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-02 16:05

Lars Jensen <lars@zulfo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df5e6a1$0$24682$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Se, DET er humor....

> Lars B
_________

Nå!

Hilsen Åge

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 21:50

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i
en meddelelse news:3df4f952$0$47068$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

: Har du ikke selv Zulu?
: (jeg har heller ikke!)

Jo, men jeg har ingen video, og man skal (skulle) være rimelig rap på
fingrene hvis man skulle nå at skrive teksterne imens han sang.

/ / dentro / /

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-12-02 22:36

/ / dentro / / wrote:
> Jo, men jeg har ingen video, og man skal (skulle) være
> rimelig rap på fingrene hvis man skulle nå at skrive teksterne
> imens han sang.

;)

/Mikael

Fra : Svend Emil

Dato : 09-12-02 21:06

> I aften på zulu kl 21.15 kommer der standup.dk med "Dan Andersens
> guitarshow"!!!

MANGE TAK, for tippet !!!

Jeg kan da godt optage det, og så give det et prøv med de tekster..
--
--- Svend Emil (o: ---
Har set den før, men den er skisme go'

Fra : Svend Emil

Dato : 09-12-02 21:55

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> MANGE TAK, for tippet !!!
>
> Jeg kan da godt optage det, og så give det et prøv med de tekster..

Har optaget det nu, vil skrive teksterne af på andet tidspunkt... (de er
fede !)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 22:39

: Har optaget det nu, vil skrive teksterne af på andet tidspunkt...
(de er
: fede !)

Yæs! You're the man!.... efter min søster svigtede mig og optog noget
andet i stedet for. Hvis du er rap til guitar, så kan du vel også lige
lure akkorderne af kan du ikke?

/ / dentro / /

Fra : Svend Emil

Dato : 10-12-02 07:02

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Yæs! You're the man!.... efter min søster svigtede mig og optog noget
> andet i stedet for. Hvis du er rap til guitar, så kan du vel også lige
> lure akkorderne af kan du ikke?

Nu strømmer du grebet ! :)
Jeg kan ikke lige så vildt mange akkorder, men jeg tror heller ikke det
betyder noget, du skal bare slå strengene an, så der kommer en_alle_anden
lyd

Men som sagt, teksterne kommer senere... (GLÆD dig)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Lars

Dato : 10-12-02 02:25

On Mon, 9 Dec 2002 20:19:13 +0100, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der gider optage det på video og skrive teksterne ned? De
>er vildt skægge og ville være sjove at kunne når man sidder rundt om

Tænk lige netop ham synes jeg(vI) er så pinligt dårlig. Det virker som
hvis jeg selv stillede mig op og forsøgte at lave standup.

Fra : Svend Emil

Dato : 10-12-02 07:01

> Tænk lige netop ham synes jeg(vI) er så pinligt dårlig. Det virker som
> hvis jeg selv stillede mig op og forsøgte at lave standup.

....hvilket jeg tror er hele pointen ved det han laver !
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : / / dentro / /

Dato : 10-12-02 18:30

: > Tænk lige netop ham synes jeg(vI) er så pinligt dårlig. Det virker
som
: > hvis jeg selv stillede mig op og forsøgte at lave standup.
:
: ...hvilket jeg tror er hele pointen ved det han laver !

Nemlig. Og det sjove ligger i at han SPILLER dårlig! Vi har en på vore
gymnasium som altid stiller sig op på scenen til vores caféaftener og
spiller, men han er ikke specielt god. Så laver han sjov med han er
dårlig - men han ér dårlig, så det bliver pinligt plat og ikke sjovt.

Dan Andersen laver faktisk sjove tekster og han er sjov på den rigtige
måde - ikke pinlig. Han ved nemlig hvad han laver.

/ / dentro / /

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-12-02 14:07

"Lars" <larg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tænk lige netop ham synes jeg(vI) er så pinligt dårlig. Det virker som
> hvis jeg selv stillede mig op og forsøgte at lave standup.

Men du gør det ikke.... HAN gør det, og deri ligger forskellen....

Lars B

Fra : Lars

Dato : 10-12-02 15:21

On Tue, 10 Dec 2002 14:07:00 +0100, "Lars Jensen" <lars@zulfo.dk>
wrote:

>Men du gør det ikke.... HAN gør det, og deri ligger forskellen....

Men han er ikke sjovere end jeg ville have været. Det er DET der er
pointen.(og problemet med ham)

Fra : Troels

Dato : 10-12-02 16:39

> Men han er ikke sjovere end jeg ville have været. Det er DET der er
> pointen.(og problemet med ham)

Men man skal vel starte et sted. Nogen af dem som alle ligger flade over i
dag var sikkert heller ikke supersjove da de begyndt.
Det er vist det der hedder talentpleje når Dan Andersen alligevel bliver
sendt på TV2 Zulu

Man kan tegne en graf der ser sådan her ud, hvor alderen er ud af x-aksen og
sjovheden er op af y-aksen

Meget sjov
|______a___________\_____________ 100 år
| \
| \
| (Ja, der er sgu en grund
til at ascii ikke er noget hit mere)
Overhovedet ikke sjov

Punkt a er Dan Andersen
Punkt b er Casper Christensen
og punkt c er Linie 3

Af grafen kan man læse flere ting. For det første kan man at man første kan
vurdere om en person er sjov _efter_ man er fyldt 18 år. Indtil da er man så
at sige uskyldig, og grafen ligger derfor oven i x-aksen. Desuden kan man se
at Linie 3 altid har været gamle da deres karriere altid har været
fornedafgående. Man får så at sige altid en negativ værdi i punkt c.

Hvis nogen ønsker at bruge grafen i videnskabeligt øjemed, er de meget
velkommen til det.

/Troels

Fra : Jeppe Møller

Dato : 11-12-02 12:27

whaw...
Hvor ligger du selv på grafen når du laver den?
Og hvor ligger jeg når jeg kommenterer den?
/JeppeM

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-12-02 18:44

Jeppe Møller skrev:

> Hvor ligger du selv på grafen når du laver den?
> Og hvor ligger jeg når jeg kommenterer den?

Sig mig, har du slet ikke forstået grafen og de videnskabelige
principper, der ligger bag? Du finder din alder på X-aksen og kan
umiddelbart derefter aflæse, hvor sjov du er.

--
Mvh. Peter
"By the time they had diminished from 50 to 8, the other dwarves began

Fra : Jeppe Møller

Dato : 12-12-02 19:38

> Sig mig, har du slet ikke forstået grafen og de videnskabelige
> principper, der ligger bag? Du finder din alder på X-aksen og kan
> umiddelbart derefter aflæse, hvor sjov du er.

dvs...
at det slet ikke er sjovt at kommentere grafen?

Kom nu- giv mig et tal fra 1 til 10, hvor 10 er sjovest, kom nu!

/JeM

Fra : Troels

Dato : 12-12-02 21:12

> dvs...
> at det slet ikke er sjovt at kommentere grafen?

Sig noget sjovt. Så skal vi fortælle dig hvor gammel du er.

/Troels

Fra : Jeppe Møller

Dato : 13-12-02 16:21

> Sig noget sjovt. Så skal vi fortælle dig hvor gammel du er.

Jeg tænker stadig...

/JeM

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-12-02 18:40

Troels wrote:

> Sig noget sjovt. Så skal vi fortælle dig hvor gammel du er.
>
> /Troels

Det her fortjener at gå over i historien som den sjoveste tråd i DKM til
dato

-Sune

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-12-02 18:46

Troels wrote:

Snip

> Man kan tegne en graf der ser sådan her ud, hvor alderen er ud af
> x-aksen og sjovheden er op af y-aksen
>
> Meget sjov

*ROFL*

-Sune

Fra : Lars Frandsen

Dato : 10-12-02 16:40

> Men han er ikke sjovere end jeg ville have været. Det er DET der er
> pointen.(og problemet med ham)

Ja, Martin Svensson var IMHO da noget sjovere.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-12-02 20:20

Lars <larg@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rhgavuga8l8odmkk7hgn7hboi3hb1mfo6l@4ax.com...
> On Mon, 9 Dec 2002 20:19:13 +0100, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>

> Tænk lige netop ham synes jeg(vI) er så pinligt dårlig. Det virker som
> hvis jeg selv stillede mig op og forsøgte at lave standup.

________

Ja, der skulle ikke meget til for at være bedre end ham. Man skulle bare
stille sig iop ogs sige noget som var sjovt.

Hilsen Åge

Fra : Svend Emil

Dato : 10-12-02 15:35

> I aften på zulu kl 21.15 kommer der standup.dk med "Dan Andersens
> guitarshow"!!!

Hmm, det bliver genudsendt på Zulu lige nu !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-12-02 20:28

syns lige jeg vil tilføje at alle de "etablerede" stand up'ere bliver
ringere og ringere så derfor ganske sjovt at se de nye... om de så er sjove
kan vi jo dikutere for evigt, men guitartricket er da lidt anderledes. Alle
de andre kan stort set kun ævle om deres forhold til deres kærester... "Skat
ser jeg tyk ud i denne her kjole" - "jeg er skide ligeglad... "... ikke
sjovt mere!... de nye prøver da at være anderledes.

sniper_Nolight