Nybegynder - litteratur
Fra : bjarne kristensen

Dato : 09-12-02 20:15

Jeg har efter 20 års pause igen fået installeret et 250L. akvarie. Det
har nu kørt i knapt 1 år. Min yngste datter på 22, (bidt af dyr, og
har hest og hund), blev møgmisundelig, og anskaffede sig et på ca 5
spande vand.
Nu kommer det:
Hun ønsker sig pludselig en akvariebog i julegave!
Fars boghylde om akvarieting, er 'lidt' antik, (og bliver iøvrigt hvor
den er!!).
Bogemne: Fisk! (overraskende?)
Hvad kræver de? Hvordan passer jeg dem bedst? Hvordan ser de ud?
(billeder er jo en god ting), Hvad er deres naturlige levebetingelser?
O.s.v.
Hvad skal man give tøsen i julegave af nutidens litteratur omkring
vores hobby, når man gerne vil vide noget mere.

Bjarne Kristensen