Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lysbilledprogram
Fra : Jørgen Angel

Dato : 05-03-01 11:24

Jeg har (på en PC) set et rasende smart program til at vise billeder på
skærmen. Det kører et lysbilledprogram, men det er der jo så mange der
gør. Det der er smart ved dette program er, at der ude i siden er en
strimmel med små gengivelser af billederne. Så kan man hurtigt få et
overblik og gå til et bestemt billede.
Programmet hedder "PrintShopPhotoOrganizer" har jeg fået at vide. Og det
skulle kunne arkivere præsentationen så den både kan ses på Mac og PC.
Jeg kan ikke finde noget der hedder "PrintShopPhotoOrganizer". Det er nu
heller ikke lige dette program der er det eneste saliggørende.
Jeg søger et program der kan lave en lysbilledpræsentation der kan
arkiveres i en Mac og en PC udgave, lægges på en cd-rom og så vises på
modtagerens Mac/PC uden at modtageren skal købe et program for at se det.
Altså lidt i stil med Acrobat hvor vieweren er gratis og kan lægges på
cd'en.
Er der nogen der kender sådan et program til Mac?

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Hans Peter Holm

Dato : 05-03-01 22:56

Jørgen Angel skrev:

> [...]
> gør. Det der er smart ved dette program er, at der ude i siden er en
> strimmel med små gengivelser af billederne. Så kan man hurtigt få et

De bor på http://www.learningco.com/Product.asp?OID=4140640&SC=0120056015
Programmet kører kun på PC, men kan gemme til både PC og Mac. Jeg ved
ikke hvor godt det fungerer i praksis, men til $15 er det overkommeligt
at betale sig fra.

--
Hans (e-mail adressen er ikke gyldig)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-03-01 23:32

Jørgen Angel wrote:

> Er der nogen der kender sådan et program til Mac?

Undskyld mig udtrykket, men denne gruppe er lidt PC-ficeret, så se mit
svar på dit indlæg i news:dk.edb.mac

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Boegh

Dato : 06-03-01 10:57

> Undskyld mig udtrykket, men denne gruppe er lidt PC-ficeret, så se mit
> svar på dit indlæg i news:dk.edb.mac

Mac - Mack - Mak......hvad er'et nu det er? Nåeh jow - det er da en burger!

Velbekomme!

Jan