MS Windows
briani 27239
fistet fil i xp home
Fra : arne ingemann

Dato : 09-12-02 18:22

hej er en bøn,der kommer fra en novice,har haft lidt med msn,der kørte 2
forskellige versioner af msn,
har så fjernet den ene,en 4,7 version,kører nu med 5.0.har så muligvis,komme
til at slette en fil
dr.norton fortæller ,at der mangler en fil
c:\vindows\system 32\ mapisrvr.exe gapi 32 dll
i bunden ligger win.98,så en opgradering win. xp home.
er der kun den mulighed at formatere hele c drevet?,er ikke nogen ørn til
dette
håber at jeg er kommet ind i den rette gruppe! og nogen har nogle gode råd

med venlig hilsen arne ingemann

arne.ingemann@mail.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-12-02 19:09

"arne ingemann" <arne.ingemann@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i bunden ligger win.98,så en opgradering win. xp home.
> er der kun den mulighed at formatere hele c drevet?,er ikke nogen ørn til

1 mulighed:
Prøv at starte med at skrive: sfc /scannow
i start/kør, det er muligt at det vil fixe det.

2 mulighed:
Geninstaller det program som bruger filen (MSN ?)

3 mulighed:
Du kan også hente dll filen og importere den med regsvr32 kommandoen, men
hvis du ikke er en ørn er det ikke ufarligt.

4 mulighed:
Geninstaller XP, du behøver ikke at formatere først, xp giver dig mulighed
for reparere installationen, ellers kan du vælge en "opgradering". Det bør
ikke være nødvendigt at starte helt fra bunden med en formatering.

Der er 100 andre muligheder, men prøv med dem her først ..

/Sune