MS Windows
briani 27239
Mit Gravis Blackhawk joystick vil ikke gen~
Fra : Svend Emil

Dato : 09-12-02 17:55

Hejsa i kloge hoveder :)

Det handler som sagt om mit "gamle" joystick, som jeg nu har fundet frem, og
vil gerne have til at virke (igen)...

Jeg bruger XP. Jeg gik ind i kontrolpanel, og fandt "Spilleenheder".
Derunder fandt jeg Gravis Blackhawk Digital, og tænkte det måtte være den
rigtige, men det er det ikke

Som status siger den at det ikke er tilsluttet, og jeg kan derfor ikke
dobbeltklikke, og gå ind og konfigurerer !

Efter at sticket er sat i, har jeg genstartet et par gange, men det har
heller ikke hjulpet ....

Kan i hjælpe mig ??
--
--- Svend Emil (o: ---
Nå ja, ideen med det er, at jeg skal kunne bruge det i Battlefield 1942

Fra : Never Winternights

Dato : 09-12-02 21:39

Har du sat den til i BIOS-konfigurationen? Er de installerede drivere de
rigtige...?

Mvh,
NWN

--
****
-=- [Windows XP Pro US] -=-

Fra : Svend Emil

Dato : 09-12-02 21:53

"Never Winternights" <tilsalgnu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du sat den til i BIOS-konfigurationen? Er de installerede drivere de
> rigtige...?

Jeg har ikke gjort noget i BIOS...
Jeg kan ikke vide om det er de rigtige drivere, det er dem som XP selv
installerede, da jeg valgte hvilket stick det er jeg bruger.
--
--- Svend Emil (o: ---