Udekat OG indekat! :-)
Fra : Bitten

Dato : 09-12-02 17:33

Hej igen...

Lige en lille hilsen og tak for hjælpen i mine tidligere spørgsmål!
(Og her kommer der så straks et enkelt spørgsmål mere...)

Nu er katten så begyndt at komme ind! Kæresten og jeg lavede aftalen
at det var noget jeg "stod for" og så gik jeg ellers i gang.
Som jeg tror jeg også skrev sidst, så er han en forsigtig kat så snart
der er noget nyt, så det tog lidt tid før han kom helt ind i stuen og
endnu længere tid før han var helt tryg. Men vi tog det i små
portioner, og lige nu ligger han og "snorker" på den anden sofa og
slapper _helt_ af...

(og mht. kæresten, så havde han nu hygget sig en del med katten i
stuen da jeg kom herop i går, såeh... "mit projekt"? Tja, men nok
snarere "vores"!

Men så har jeg sat en kattebakke til katten ude i gangen og nogle
gange går han hen til den og spiser lidt af gruset? Jeg kan ikke
gennemskue hvorfor, men er der nogen her der har et bud?

Og så lige et tillægsspørgsmål: Vil dyrlægen (jeres erfaringer!)
vaccinere, kastrere, øremærke og sundhedstjekke hvis katten "snøfter"
lidt? (Forleden dag hostede han (katten, ikke dyrlægen!) (Ja, nu ved
jeg jo faktiske ikke om dyrlægen hostede, så det var nu katten jeg
mente! nogle gange, det er gået over og nu har han nyst et par
gange, ellers er han frisk: Han spiser, drikker og leger fint!)

--
Venlig hilsen Bitten.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-12-02 17:53

Godt gået, Bitten

Inden dyrlægen kastrerer og vaccinerer laver han et sundhedscheck på katten
(det bør han i hvert fald gøre), og ud fra resultatet beslutter han om
katten er rask nok til at klare narkosen og vacc.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 10-12-02 22:00

bitt1@sol.dk (Bitten) wrote in

> (og mht. kæresten, så havde han nu hygget sig en del med katten i
> stuen da jeg kom herop i går, såeh... "mit projekt"? Tja, men nok
> snarere "vores"!

Katten er såmænd bare klog nok til at vide hvem den skal indynde sig
hos
Smaddergodt at du har fået overtalt din kæreste tilat få kastreret og
vaccineret katten.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar