Erfaringer med D-Link DI-604
Fra : f00ge

Dato : 09-12-02 16:46

Er der nogen, der ved, om det er muligt at ikke bare styre/forwarde TCP
porte, men også UDP porte med denne lille sag?

Jeg har nemlig en router nu, som kun tillader mig at styre TCP porte. Det er
meget vigtigt for mig, at jeg kan forwarde UDP porte også.

På forhånd tak,

Fra : Kasper Raal

Dato : 09-12-02 23:24

> Jeg har nemlig en router nu, som kun tillader mig at styre TCP porte. Det
er
> meget vigtigt for mig, at jeg kan forwarde UDP porte også.

Det kan det både TCP og UDP

Kasper

Fra : f00ge

Dato : 10-12-02 02:40

"Kasper Raal" <kasper.raal@mail.dk> wrote:

> Det kan det både TCP og UDP

Det lyder godt.

Fra : f00ge

Dato : 09-12-02 18:35

Og om den evt. har DMZ også.

Fra : jens

Dato : 11-12-02 10:36

den har dmz men kun en maskine der.

Fra : Kasper Raal

Dato : 10-12-02 00:02

> Jeg har nemlig en router nu, som kun tillader mig at styre TCP porte. Det
er
> meget vigtigt for mig, at jeg kan forwarde UDP porte også.

Det kan det både TCP og UDP
se produktet hos d-link http://www.dlink.se/products/details.asp?Nr=216
der kan du også hente yderlige inf. i pdf format

Kasper

Fra : jens

Dato : 11-12-02 10:50

lad være med at bruge d604 firewalen den er upålidelig
registrer din pc`s mac adresse sammen med en fast 192 168 0 >10 adresse og
indtast dem i hver maskine, læg zonealarm på maskinerne og styr derfra. så
holder natfunktionen i d604 styr på hvilken maskine der sender og mod tager
på lokalnettet. sæt messenger til at bruge lokalhosten til server, hvilket
jeg mener xp gør af sig selv.
men jeg bruger ikke msn skrammel.