MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ram = mere ydelse? (win2k)
Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 09-12-02 16:28

Hej
Nu hvor prisen på SDram PC133 er så lagt nede i pris vil jeg høre om det det
giver mere ydelse at købe et par ram klodser op?
Jeg køre Windows 2000 sp2, samt Spil og office programmer. Jeg har et soltek
75kav bundkort, 512mb ram, AMD XP 1700+ Geforce 2.
Jeg har søgt på google men drukner i MS medellelser. Er der nogen der har et
link eller et godt svar :)
Mvh.
Michael

Fra : John

Dato : 09-12-02 17:52

"Michael Terp Laursen" <bilbo@socsci.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 75kav bundkort, 512mb ram, AMD XP 1700+ Geforce 2.
> Jeg har søgt på google men drukner i MS medellelser. Er der nogen der har

Jeg tror ikke du vil mærke en markant ydelsesforbedring, med mindre du har
for vane, at køre mange applikationer samtidigt.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Never Winternights

Dato : 09-12-02 21:36

Jo, køber du bare en 512Mb RAM klods, smider den i maskinen og sørger for,
at CPU'en skriver kørende applikationer i RAM i stedet for i Virtuelle RAM
vha. et tweakprog. eller gøre det selv i registreringsdatabasen.

Glædelig Jul!
NWN
****
-=- [Windows XP Pro US] -=-
-=- [GF4 Ti4600 128Mb DDR] -=-
-=- [P4S533 Pentium4 HT 3Ghz] -=-
-=- [1Gb DDR333::120Gb SEAGATE] -=-

Fra : IzNoGoUd

Dato : 10-12-02 08:38

On Mon, 9 Dec 2002 21:35:36 +0100, "Never Winternights"
<tilsalgnu@hotmail.com> wrote:

>vha. et tweakprog. eller gøre det selv i registreringsdatabasen.
PLZ vil du give flere informationer om dette?

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Never Winternights

Dato : 10-12-02 09:12

www.tweaknow.com

--
-=- [Windows 3.11 US] -=-
-=- [ATI 2Mb + Voodoo2 4Mb] -=-

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 10-12-02 11:03

Tak for svaret NWN
Du har vel ikke et link til hvordan man selv ændre det i
registreringsdatabasen?
Jeg vil hellere selv ændre det end at at have et program kørende.
Mvh.
Michael

Fra : Madsen

Dato : 10-12-02 17:54

Michael Terp Laursen skrev:

> Du har vel ikke et link til hvordan man selv ændre det i
> registreringsdatabasen?

<http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2034&SegmentID=5793>
(DisablePagingExecutive).

PS.
Det ville være rart hvis du også kiggede lidt på følgende side:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Dine indlæg bliver en del mere overskuelige hvis du klipper det
væk du ikke svarer på og svarer under det citerede.

Madsen.